Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

[Løst] Teipe speil på våtromstapet

Anbefalte innlegg

Hei!

Kona har kjøpt masse små firkanta speil som hun har lyst til å dandere elegant over vasken. Hun hadde tenkt å feste dem med dobbeltsidig teip (som kom med pakken), men har nå lest et sted at det ikke er noe særlig i våtrom.

Det er jo lett å forstå med glatte fliser, men går det ikke greit på våtromstapet mon tro?

Noen med peil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok det skulle gå greit med teip, er litt begrenset hvor mye disse blir utsatt for over vasken. Worst case scenario, så faller speilene ned.

Når det er sagt, så kan du jo vurdere Sugru. (Selges blant annet hos komplett.no, mpx.no og jernia.)

http://sugru.com/about

Jeg festet selv et lite speil inne i dusjkabinettet, som jeg bruker når jeg skal ta skjegget.

Sitter som det skal det, etter et halvt år. Og det blir utsatt for både damp, direkte vann osv.

(Den er jo vanntett, så det er ikke så overraskende.)

Det skal også være greit å fjerne, "from non-porous materials" som de selv skriver. Hvordan det er på våtromstapet er jeg ikke helt sikker på altså.

Jeg synes Sugru er et genialt produkt, har også brukt det til å fikse ledninger, fikse noen skittentøyskurver fra Ikea som fungerte dårlig og mye annet rart. Det kan brukes til veldig mye, og det er en sånn ting som jeg synes er veldig greit å ha liggende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...