Øystein.F. Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Paradox byr på rollespel og eit nytt kapittel i Hearts of Iron-serien.Vikingtokt og strategi frå Sverige Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Kanskje overskriften også burde inkludere ordene Hearts of Iron IV? Det er ganske store nyheter på egen hånd, særlig sett i lys av mainstreamsuksessen med CK2 og EUIV. Gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Merker at det irriterer meg noe helt grenseløst at min intelligens slutter på Europa Universalis! Er utrolig glad i kartbasere spill å elsker WW2. Syntes total war serien blir litt for enkelt å HOI for komplisert. EU funker, men det er ikke WW2! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hvis du får til EU, så kan du prøve deg på Victoria for å gjøre overgangen til HoI lettere? Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Begge spillene kommer selvsagt også til Mac og Linux. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Begge spillene kommer selvsagt også til Mac og Linux. Jepp, det stemmer. Lenke til kommentar
offen Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Jeg var sikker på det var snakk om War of The Vikings av Fatshark siden det var snakk om Paradox og viking spill, men neida. Endret 24. januar 2014 av offen Lenke til kommentar
TickleMeJesus Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Ser fram til HOI4 å håper de gjør det letter tilgjengelig. Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Ser fram til HOI4 å håper de gjør det letter tilgjengelig. Vil tro og håpe at spillet nlir lettere å forstå, men tror ikke at spillet vil bli enklere å spille. Det vil si at det er enklere å få tak i viktig informasjon, men at det samtidig beholder sin kompleksitet. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg drømmer om et HOI uten provinser, eller at man beveger seg innenfor provinsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå