Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan se hint?

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt mye om at jenter forventer at menn tar initiativet når det kommer til sjekking og at kvinner liksom skal sitte der å hinte til oss menn og forvente at vi kommer bort.

Hvorfor kan ikke kvinner ta initiativ hvis de vil flørte?

Og hva er så disse hintene da?

Og hvordan kan vi vite om det er til meg vedkommende hinter eller om det er kompisen min som sitter ved siden av meg eller fyren som står ved siden av ved bardisken.

For eksempel hvis jeg er på puben og skal bestille noe i baren eller et eller annet utested og dama ved siden av meg ved bardisken eller på dansegulvet snakker til meg eller introduserer seg for meg er det et hint? Eller betyr det bare at hun er ute etter en hyggelig samtale?

Jeg forstår godt hint som tyder på at folk ikke er interesert ,men når det kommer til tegn på at de er interesert er jeg helt blank.

Hva er disse såkalte hintene som folk snakker om hele tiden?

Endret av MetalAndy92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Introduserer de seg så er det ihvertfall en sjanse for at de ønsker å bli kjent med deg, og det er jo et veldig godt utgangspunkt.

Så er det bare å ha en bra samtale og se an kroppspråket.

Et par ganger har det vært så enkelt at vi har blitt intrudusert av felles venner og at jeg har tatt henne i å se på meg, og da ser jeg tilbake, for deretter innlede en samtale etterhvert.

Husker spesielt ei for noen mnd. siden som jeg skjønnte at hun var interresert innen få minutter uten å ha utvekslet mer enn navn og et par blikk.

Om det var deg eller om de var siktet til kameraten din skjønner du fort hvis du åpner kjeften eller går på dansegulvet med jenta.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Introduserer de seg så er det ihvertfall en sjanse for at de ønsker å bli kjent med deg, og det er jo et veldig godt utgangspunkt.

Så er det bare å ha en bra samtale og se an kroppspråket.

Et par ganger har det vært så enkelt at vi har blitt intrudusert av felles venner og at jeg har tatt henne i å se på meg, og da ser jeg tilbake, for deretter innlede en samtale etterhvert.

Husker spesielt ei for noen mnd. siden som jeg skjønnte at hun var interresert innen få minutter uten å ha utvekslet mer enn navn og et par blikk.

Om det var deg eller om de var siktet til kameraten din skjønner du fort hvis du åpner kjeften eller går på dansegulvet med jenta.

Betyr fortsatt ikke at de vil bli "bedre kjent".

Kan bare bety at de ønsker en hyggelig samtale,eller?

Lenke til kommentar

Hvorfor vil du det? Er det ikke bedre at vi sjekker? Så slipper vi ta til takke med de som kommer bort til oss om vi ikke var den vi helst ville ha ;)

Bare at det er ekstremt sjeldent at de kommer bort til meg,de som har gjort det har jeg ikke tatt initiativ til mer enn en samtale,har hendt jeg ha rgått til jenter før men har ikke tatt noe initiativ til mer enn en samtale.

Lenke til kommentar

Joda, kan jo være det, men man merker jo det fort på kroppspråk og kanskje litt på hvilken retning samtalen tar om det er alt de er ute etter.

De færreste har nok bestemt seg for at de har lyst til å bli med deg hjem allerede før du har snakket med dem, så det er jo litt opp til deg da egentlig.

Uansett så er det vel like greit å ha en hyggelig samtale som å stå og sippe drinken alene ved baren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...