V. Haugen Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Knips et par bilder av underlivet ditt, så får du svar fra en lege på om du har en kjønnssykdom.Klamydia-appen er her Lenke til kommentar
Populært innlegg nightzirch Skrevet 23. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg skal lage en tilsvarende app for brystkreft, bare at bildene går til meg istedenfor legen. 31 Lenke til kommentar
nicolai.olsen Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg skal lage en tilsvarende app for brystkreft, bare at bildene går til meg istedenfor legen. den var kanskje litt for drøy.. 1 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg skal lage en tilsvarende app for brystkreft, bare at bildene går til meg istedenfor legen. den var kanskje litt for drøy.. Drøy nok til å skaffe seg en god del likes Haha made my day 1 Lenke til kommentar
Bardus Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg skal lage en tilsvarende app for brystkreft, bare at bildene går til meg istedenfor legen. den var kanskje litt for drøy.. Jeg kan bare håpe at du tuller... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Lite gjennomtenkt; det blir ikke bare unge, flotte bryster du får se da. Dessuten er tanken på at bildet er tatt av en person som kanskje har kreft rimelig turn-off. 1 Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Menneh... såvidt jeg vet, så kan man ikke, ved se på "underlivet", konstatere om man har Clamydia. Eller ihvertfall ikke utelukke at man har det. Overskriften blir vel da en anelse misvisende... Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 Menneh... såvidt jeg vet, så kan man ikke, ved se på "underlivet", konstatere om man har Clamydia. Eller ihvertfall ikke utelukke at man har det. Overskriften blir vel da en anelse misvisende... Oi.. det var jeg ikke klar over - takk for tipset! :-) (Byttet til "flatlus" i tittel. Det er kanskje i ferd med å bli utrydningstruet, ifølge Wikipedia, men poenget her var uansett bare å gi et eksempel på en kjønnssykdom) Lenke til kommentar
Dr Börve Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Menneh... såvidt jeg vet, så kan man ikke, ved se på "underlivet", konstatere om man har Clamydia. Eller ihvertfall ikke utelukke at man har det. Overskriften blir vel da en anelse misvisende...Oi.. det var jeg ikke klar over - takk for tipset! :-) (Byttet til "flatlus" i tittel. Det er kanskje i ferd med å bli utrydningstruet, ifølge Wikipedia, men poenget her var uansett bare å gi et eksempel på en kjønnssykdom) Takk for innlegget. Det er jeg som er Gründer. Egentlig Norsk, men jeg studerte medisin i Sverige. Riktig er at det bara dreier sig om visuelle kjønnssykdommer som herpes, kondylom, syfilis etc. Det er en veldig bra <screening> tjeneste. Man behøver ikke registrere sig hos oss, som bruker er man helt anonym. Du må bare ha et gyldig iTunes/ Android konto. En hudlege ser på bildene og svarer innom 24 timer. Av over 1000 fall er det bare 25% som mistenkes ha en kjønnssykdom, resten er eksem eller hår infeksjoner etc. Appen har gjort stor suksess i USA Myndigheter som du sikkert vet er alltid skeptiske... Hilsen Alexander Børve Endret 27. januar 2014 av Dr Börve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg