Bruker-279008 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hei, godtfolk på diskusjon. Jeg var så heldig å arve en iPad med et fint futteral av en i min familie for litt over en uke siden. Jeg ble naturlig nok svært fornøyd med dette, og har brukt den masse. Problemet er det at det er en ganske sterk røyklukt av selve futteralet, og det lukter gjerne røyk av fingrene mine etter en omgang med internettbrowsing (av alle slag, naturligvis). Jeg lurer på om noen av dere har et lite tips til hvordan dette kan løses? Vaske den med noe spesielt? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Kva stoff er det snakk om? Plast? Skinn? Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Prøv å gni futteralet med en klut fuktet i salmiakkløsning. Altså ikke ren salmiakk, men blandet ut i vann. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Kva stoff er det snakk om? Plast? Skinn? Skinn. Prøv å gni futteralet med en klut fuktet i salmiakkløsning. Altså ikke ren salmiakk, men blandet ut i vann. Du har troen på det, altså? Har ikke salmiakk, så jeg må evt. kjøpe i morgen. Takk. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Kva stoff er det snakk om? Plast? Skinn? Skinn. Kvit eddik skal fungere trur eg. Må eventuelt tynnast ut litt med vatn. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Ja, jeg mener å ha hørt noe om eddik. Det har jeg tilgjengelig også. Skal gi det et forsøk i morgen formiddag. Takk! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Er det ikke like greit å kjøpe et nytt futteral? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 tror det vil forsvinne av seg selv etter en liten stund Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Zalo. Det er det folk setter ut i små boller for å dempe røyklukt. Hvordan jeg vet det, jo jeg var på besøk hos en barnefamilie en gang og ville redde telefonen min ved å legge den høyt i terrenget. Jeg la den øverst på ei bokhylle og klarte selvsagt å få den til å lande i en Zalo-bolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå