pedero Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hei, jeg har nå satt opp et forslag til gymtimen jeg skal ha om noen uker. Hva syns dere? og hvis du har noen forslag til forbedringer er det bare å skrive de Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Er det uttøying på 27 min det står? Lenke til kommentar
pedero Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 nei det er 27 minutter tilsammen, den tiden som blir til overs kan de som vil tøye ut Lenke til kommentar
ræss93 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Er det sirkeltrening? Skjønte ikke.. Jeg var i praksis på barneskole og kjørte sirkeltrening.. 40 sekunders arbeid og 15 sekunder hvile/ bytte stasjon. Pushups, situps, planke, hoppe tau, jogge på tjukkas, "jente"chins, rygghev ++ forskjellige stasjoner. 2 minutters pause etter en runde, så ta en ny runde.. Lenke til kommentar
pedero Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Det er et opplegg der jeg instruerer mens alle gjør øvelsen samtidig. Ikke sirkeltrening. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hei, jeg har nå satt opp et forslag til gymtimen jeg skal ha om noen uker. Hva syns dere? og hvis du har noen forslag til forbedringer er det bare å skrive de gymplan edit 1.jpg Takk på forhånd. Unnskyld at jeg spør men hva er elefantball? Lenke til kommentar
pedero Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Det er et ballspill der alle er mot hverandre og hvis du blirtruffet må du stå/sitte på sidekanten helt til den som tok deg blir tatt. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Skjønner det er mange navn for det ifra landsdel til landsdel. Her kaller vi det for finsk kanonball Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Det er et ballspill der alle er mot hverandre og hvis du blirtruffet må du stå/sitte på sidekanten helt til den som tok deg blir tatt. Alltså Kanonball Sørlending her, og her kalles det kanonball. Uansett hvordan reglene er ved å bli truffet og bytting. Endret 26. januar 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
pedero Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg vet ikke hva dere kaller kanonball men det jeg snakker om er ikke den kanonballen ihverfall jeg vet om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå