Anzure Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg prøvde nettopp avast, det er rotete og maser om flere tusen kroner med reklamer overalt. Går det ann å kjøpe eller laste ned et gratis simpelt anti-vrius program med anti-malware (som IKKE er rotete og maser om mer penger)? Jeg er lei av Windows Defender, og jeg føler ikke helt det er sikkert. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Eller bruk windows eget. Windows security essensials. Helt gratis og du vil ikke legge merke til det engang. Brukt det nå i 2 år uten problemer. Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Eller bruk windows eget. Windows security essensials. Helt gratis og du vil ikke legge merke til det engang. Brukt det nå i 2 år uten problemer. Windows security essensials er ikke så sikkert, tror jeg Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Vil du ha en AV som lar deg i fred og gjør jobben selvstendig da er dette det beste alternativ:http://www.cloudantivirus.com/en/#!/cloud-antivirus-pro-edition Endret 23. januar 2014 av Dr.Geek Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 Forresten, AVG bruker enormt prosesskraft av PC-en Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) AVG funker bra. Det er jo hundrevis av instillinger og de maser bare om at man må kjøpe flere av dems produkter - nøyaktig det jeg ikke vil ha. Vil du ha en AV som lar deg i fred og gjør jobben selvstendig da er dette det beste alternativ:http://www.cloudantivirus.com/en/#!/cloud-antivirus-pro-edition Det har jeg aldri hørt om før, det ser ikke noe bra ut, da. Jeg har letet i noen timer nå, jeg finner virkelig ingen jeg vil ha. Jeg har prøvde avg og avast, liker ingen av de og det er veldig mye mas om at du må kjøpe noe mer greier de har. EDIT: Det ble til at jeg bare bruker Windows Defender. Endret 31. januar 2014 av waremanu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå