Miss_star Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hei. Jeg har tenkt på å begynne å bestille linser på nett. Hvor bestiller dere eventuelt linser. Er litt skeptisk til å bestille på nette så greit å høre hvor det er vanlig å bestille fra. Takk! Lenke til kommentar
tvv Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 bare å søke etter de du har pleid å bruke - så finner du en butikk som selger dette. Lensway.no er et greit sted i alle fall! Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Lensit.no Raskt og billig. Veldig fornøyd :-) Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Bare kjøp nøyaktig de du har prøvd ut sammen med optiker. Jeg har gjort dette i flere år. Jeg går fortsatt til kontroll en gang i året. Koster 5-600kr, billig forsikring mot å fucke opp øynene. Burde sikkert ha gått til legesjekk en gang i året også. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Visiondirect.com Har brukt de i 4-5 år, halve prisen ifht her hjemme inkl mva og toll på akkurat samme linser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå