Gå til innhold

Catalyst 3.8


Boralis

Anbefalte innlegg

Ja kortet mitt er moddifisert ved at eg flashet den så eg kunne overklokke den. Den blir vist som en R9700pro. Dette er bittert.  :x

 

Dette er jo på ingen måte garantert å fungere, så du kan ikke skylde på driverne da.

Har fungert uten problemer med alle de andre driverne eg har brukt men første gang eg har hatt problemer med skjerkortet og cat 3.8 så jo eg tror nok det er driverne. Btw dere som også har problemer har dere SP1 installert? Jaja må vente til senere idag for å laste ned omega drivere istedenfor siden eg bare sitter med 64k igjen etter at NGT tabbet seg med regningene. IGJEN :grumpy:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
! Rareste jeg har vært borti. Kan spille det i flere timer uten problem, men trykker jeg på ESC blir alt til en stor grøtete suppe! Noen som kan teste BF1942 med nye catalyst og se hva som skjer hos dere?

Tok en raskt test igår og alt så normalt ut. Har ikke merket noen problemer med driverene. Men 3dmark scoren gikk ned med 10 poeng. :-)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk whiner over at driverne ikke er bra nok, og at ATi lovet ditt og datt. De har vært bra helt siden 3.2 syntes jeg .. har ikke hatt noen problemer i det hele tatt ...

ahhh...enda en post i serien "JEG har ikke problemer så da kan umulig noen andre ha det heller" :roll:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk whiner over at driverne ikke er bra nok, og at ATi lovet ditt og datt. De har vært bra helt siden 3.2 syntes jeg .. har ikke hatt noen problemer i det hele tatt ...

ahhh...enda en post i serien "JEG har ikke problemer så da kan umulig noen andre ha det heller" :roll:

 

Merkelig da .. at jeg ikke har noen problemer, og alle andre har det ? Spiller det meste av nyutgitte spill, og alt funker jo bra.

Lenke til kommentar
Ja kortet mitt er moddifisert ved at eg flashet den så eg kunne overklokke den. Den blir vist som en R9700pro. Dette er bittert.  :x

 

Dette er jo på ingen måte garantert å fungere, så du kan ikke skylde på driverne da.

Har fungert uten problemer med alle de andre driverne eg har brukt men første gang eg har hatt problemer med skjerkortet og cat 3.8 så jo eg tror nok det er driverne. Btw dere som også har problemer har dere SP1 installert? Jaja må vente til senere idag for å laste ned omega drivere istedenfor siden eg bare sitter med 64k igjen etter at NGT tabbet seg med regningene. IGJEN :grumpy:

Det er lagt inn nye sperrer mot drivermodding i Cat 3.8. Disse sperrene kan fikses ved bl.a installere RivaTuner + antisperre-script. Eller du kan gå for Omega-driverne.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk whiner over at driverne ikke er bra nok, og at ATi lovet ditt og datt. De har vært bra helt siden 3.2 syntes jeg .. har ikke hatt noen problemer i det hele tatt ...

ahhh...enda en post i serien "JEG har ikke problemer så da kan umulig noen andre ha det heller" :roll:

 

Merkelig da .. at jeg ikke har noen problemer, og alle andre har det ? Spiller det meste av nyutgitte spill, og alt funker jo bra.

 

Ikke for å være pirkete, men det finnes millionvis av kombinasjoner av hardware.. Derfor er det mulig at en ny driver kan skape problemer for noen, mens alt virker fint for en annen..

 

Håper vi blir kvitt måten drivere i windows holder på. Man må jo nesten reinstalere windows hver gang det kommer ein ny driver. Windows for folket my ass!

 

Longhorn skal ha nytt driversystem etter det jeg har lest.. 2 år til offisiell release men.. :p

Lenke til kommentar

 

Håper vi blir kvitt måten drivere i windows holder på. Man må jo nesten reinstalere windows hver gang det kommer ein ny driver. Windows for folket my ass!

 

Longhorn skal ha nytt driversystem etter det jeg har lest.. 2 år til offisiell release men.. :p

 

Longhorn har nytt driversystem...

Alle windows versjoner per i dag fungerer slik at alle drivere deler de forskjellige *.dll filene, noe som fører til ustabilitet...(dette ble laget sånn med tanke på lagringsplass, noe som ikke lenger er et stort tema)

Derfor bestemmte Microsoft seg for å gi hver driver sin dll fil, noe som ikke medfører konflikter, og dermed mer stabile pcer (forhåpentligvis)!!!

Lenke til kommentar
Det er lagt inn nye sperrer mot drivermodding i Cat 3.8. Disse sperrene kan fikses ved bl.a installere RivaTuner + antisperre-script. Eller du kan gå for Omega-driverne.
Ok dette viste eg ikke. Uansett eg avinstallerete 3.8 driverne og installerte gamle 3.7 drivere og alt funket utmerket. Snart får eg linjen min tilbake og da prøver eg omega 3.8 driverne for å skjekke om de funker. Hvis ikke bare holder eg meg til 3.7 :smile:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...