Gå til innhold

Catalyst 3.8


Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenker du på den "getting Started" screenen som dukker opp?

 

det skal være en liten checkbox "don't show this every time" eller no slikt...

 

btw. når det gjelder sigger, hvorfor må "alle" bruke linjeskift! sigger som kunne tatt 1-2 linjer mååå lissom bli 5-6...krymp krymp krymp!

Lenke til kommentar
Hvorfor kommer den fordømte mappa opp hver gang jeg starter maskin?

Hvordan fjerner jeg den?

 

 

Tenkte ikke på den, den tok jeg bort med en gang.

 

Tenkte på mappa som heter "C:ProgramfilerATISupport".

Den kommer opp hver gang jeg starter maskina etter at jeg har installert Catalyst drivere.

 

Start MenyProgrammerOppstart Se om den ligger der. Det er ein plass på systeminfo der det ligger ei liste over programmer som skal starte ved oppstart, men eg glømte kommandoen.

Lenke til kommentar
Hvorfor kommer den fordømte mappa opp hver gang jeg starter maskin?

Hvordan fjerner jeg den?

 

 

Tenkte ikke på den, den tok jeg bort med en gang.

 

Tenkte på mappa som heter "C:ProgramfilerATISupport".

Den kommer opp hver gang jeg starter maskina etter at jeg har installert Catalyst drivere.

 

Start MenyProgrammerOppstart Se om den ligger der. Det er ein plass på systeminfo der det ligger ei liste over programmer som skal starte ved oppstart, men eg glømte kommandoen.

 

Har lett der, men fant ingenting...

 

Men fulgte tipset om å bare slette den og det funket... :woot:

Har irritert meg en del.

 

Trodde faktisk at det ville skape problemer å slette den, men det gikk bra.

Lenke til kommentar

Gikk fra 33.823 i Aquamark til 37.613. Merkelig nok gikk GFX-scoren fra 5.754 til 5.436, altså ned rundt 300 evt. ingen endring. CPU-score derimot gikk fra 4,167 til 6,242 - opp over 2k. Syntes også rent visuelt at det var noen forbedringer, men skal ikke akkurat banne på det.

 

HW:

AMD 2700+

Radeon 9800Pro

Lenke til kommentar

Les hva Anandtech skriver om de nye driverne her:

http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1900

 

Of course, the speed gains from this driver release are not astronomical, but when we add these small gains to the gains already seen in the 9800XT, we can definitely say that this is a solid, well rounded, fall refresh product from ATI. We applaud ATI for trying to go in new directions to enhance performance, and we hope to see plenty of cards from their partners that take advantage of the opportunity presented to them by the XT line.

Lenke til kommentar

Har merket at det lægger selv på etpar spill med den nye driveren på spillet Chrome.

Og det gjorde det ikke med catal 3.7.

merker at billedkvaliteten nå er bedre og at skyene på himlen nå rører på seg som de ikke gjorde med den gamle driveren. så det er jo noe positivt med den nye driveren,men liker ikke den smålægginga.

Kjører med radeon 9800 Pro så det kortet skulle være rask nok i det spillet så det er nok noe småbuggs med den nye driveren antar jeg.

Er det noen som veit eller sitter med den samme opplevelsen så gjerne send meg en mail.

 

Mvh

Dag T

Lenke til kommentar

Jøss er det kommet så langt? Tror jeg fremdeles har 3.6 jeg... :)

 

Alt er så ustabilt her, og jeg har for lengst innsett at skjermkortdrivere kommer ikke til å forandre på saken... :cry:

 

Uansett, nå føler jeg en sent på kvelden utblåsning lure bak horisonten:

 

Det heter ikke lagging! Det du opplever er rett og slett hakking. Jeg pleier ikke å være pirkete, men er det en ting som har gått meg på nervene helt siden det begynte å bli snakk om lag og sånn i større grad, så har det vært sammenblanding av "begrepene" lagging og hakking. Sånn. Ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...