nestbest Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg hat telenor adsl og datan boota treigt. Så fikk jeg tips om at jeg skulle gå på nettverksinnstillinger å sette adsl til å finne ip automatisk. Dette funket bra og pc'en boota fort igjen. Men hver gang etter jeg har boota går innstillingen bort og jeg må sette ny hake ved identifiser innstillinger automatisk... Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvorfor poster du dette i "Hovedkort, Prosessor og minne" ? Det handler jo utvilsomt om et nettverksspørsmål.. edit: mod varslet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Posten stenges pga feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg