eien Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 har akkuratt satt in min nye athlon 64 på et msi k8t neo... men kan ikke skru ijen sidedekselet for da dtarter ikke cpu(lyser rødt på D-bracketen...) noen tips? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 sjekk i bios om intrusion alarmen er koblet på kan hjelpe å ta denne av. Lenke til kommentar
eien Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 den er skrudd av (disabled) og jumperen er ikke kobla til. sliter også med blåskjerm/restart under xp og audidy cortet mitt blir ikke oppdaget... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 som sagt i en annen post, man må regne med en del "barnesykdommer" dette er for ferskt il å kunne virke optimalt. Lenke til kommentar
eien Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 nå er det mye bedre!!! tok bort audigy kortet... (noen som trenger et audigy platinum?) Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har det samme kortet jeg og, og har hatt en GOD del problemere med det.. ting henger seg opp osv.. men når det funker, så funker det som fjell.. men noen dager har det bestemt seg for å ikke funke Lenke til kommentar
eien Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 nå er det stabilt og det det jeg gjorde var å disable cashing av system bios og shadow memory Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå