TST Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Spillkomponisten Eirik Suhrke gjester jubileumsepisoden til Rad Crew.Podkast: Rad Crew #157 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg sitter på bussen. Lytter til episoden på mobilen. Intetanende medpassasjerer aner ikke hva som foregår på ørene mine. Plutselig sprekker ansiktet mitt ut i et smil. Derpå følger humring. Latter. Jeg sitter forøverbøyd. Alle tenker: Hvem er den galningen? Sykt sweet. 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg sitter på bussen. Lytter til episoden på mobilen. Intetanende medpassasjerer aner ikke hva som foregår på ørene mine. Plutselig sprekker ansiktet mitt ut i et smil. Derpå følger humring. Latter. Jeg sitter forøverbøyd. Alle tenker: Hvem er den galningen? Sykt sweet. Sykt sweet. Lenke til kommentar
Potæts Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Gleder meg til the witcher 3, banished, tales of xillia 2,Tales of Symphonia Chronicles sykt sweet 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) 2.5 time med Radness som forsvant på ett blunk mens jeg satt å spilte Trials Evolution på PC.Gratulerer med så mye med 3 år, har hørt på Radcrew og Retrocrew nu helt fra dere kom på Gamer.no og har elsket hver eneste episode.Denne episoden var ingen unntak. Holdt på å sprekke av latter når Jostein sa "Gud være med deg" Mine spill som jeg gleder meg mest til i 2014:1. Infamous Second Son2. Watch Dogs3. The Evil Within4. Metal Gear Solid: Ground Zeroes5. No Man's Sky6. South Park The Stick of Truth7. Donkey Kong Country: Tropical Freeze+ Resident Evil 4 Ultimate HD Edition Endret 28. januar 2014 av Boss-Znakemaster Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 2.5 time med Radness som forsvant på ett blunk mens jeg satt å spilte Trials Evolution på PC. Gratulerer med så mye med 3 år, har hørt på Radcrew og Retrocrew nu helt fra dere kom på Gamer.no og har elsket hver eneste episode. Denne episoden var ingen unntak. Holdt på å sprekke av latter når Jostein sa "Gud være med deg" Mine spill som jeg gleder meg mest til i 2014: 1. Infamous Second Son 2. Watch Dogs 3. The Evil Within 4. Metal Gear Solid: Ground Zeroes 5. No Man's Sky 6. South Park The Stick of Truth 7. Donkey Kong Country: Tropical Freeze + Resident Evil 4 Ultimate HD Edition Konge at du likte episoden. Glemte jo å si The Evil Within! Det er jo definitivt noe jeg gleder meg MASSE til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå