Arodem Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Blizzards omdiskuterte kortspill åpner betaslusene for alle.Nå kan også du spille Hearthstone Lenke til kommentar
Skydancer Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Etter å ha prøvd dette spillet litt, sitter jeg igjen med for det meste positive inntrykk. Spillet er raskt å komme igang med, lett å forstå og kan gjøres ok avansert og spennende. Det negative er at dette på mange måter er som portal serien i magic the gathering, og en form for opplæring, og ikke så veldig avansert. Det er heller ikke så alt for mange kort, og disse begrenser seg i tillegg til klasser. Med begrensede mengder kort vil de fleste finne de beste kombinasjonene og bruke disse raskt, i tillegg er det ikke så alt for mange mekanismer, noe magic the gathering er mye bedre på. Om de lager serier som i magic, har byttemuligheter etc ser jeg positivt på dette 1 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Gøyalt spill, men det kommer helt an på flaks (altså hvilke kort du trekker) om du vinner eller ei. Ferdigheter har mye å si, men til sjuende og sist handler det bare om flaks Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 10% flaks, 90% å gjøre det beste ut av kortene du får. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Skal jeg spille kort spiller jeg Magic: The Gathering, ikke et sånt rip-off tulle-spill som Heartswarm, jeg mener Herostorm, nei..Heroswarm? Herostone? Herostone? Jaja, det spillet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå