Gå til innhold

Siosoft Sandra sier at rambrikka min er sd!!

Anbefalte innlegg

Når jeg går inn i siosoft Sandra står det at ramen min er sd ram selv om jeg vet veldig godt at det er ddr!! er det noen som har noe peil om det eller hørt om noe sånt før?

Men et annet lite spørsmål: Når jeg spiller Battlefield 1942 så henger musa igjen!! Kan det vere at musa er rett og slett for dårlig? I cs og andre spill funker den fint!! Jeg har en Logitech gammel optisk mus!

Mvh. Jonas Tobiassen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men et annet lite spørsmål: Når jeg spiller Battlefield 1942 så henger musa igjen!! Kan det vere at musa er rett og slett for dårlig? I cs og andre spill funker den fint!! Jeg har en Logitech gammel optisk mus!

Spiller du med no-cd crack? Jeg opplevde det samme med crack. Jeg har Logitech mx500, så tror ikke det har noe med det å gjøre

Lenke til kommentar

Sisoft Sandra er nok ikke perfekt.....

Har sett flere rare ting der,feks. noen og nitti grader på hovedkortet.Ikke tro på alt du leser!

Høres ut som "lag" eller forsinkelse pga dårlig grafikkort?

Åssen kort har du?Er det likt uansett innstillinger på grafikken?

Lenke til kommentar

Spiller du med no-cd crack? Jeg opplevde det samme med crack. Jeg har Logitech mx500, så tror ikke det har noe med det å gjøre

Jeg spiller med crack! men noen kamerater spiller med samme cracken og di sin mus glir helt fint!!

Lenke til kommentar
Sisoft Sandra er nok ikke perfekt.....

Har sett flere rare ting der,feks. noen og nitti grader på hovedkortet.Ikke tro på alt du leser!

Høres ut som "lag" eller forsinkelse pga dårlig grafikkort?

Åssen kort har du?Er det likt uansett innstillinger på grafikken?

Grafikk kortet mitt er et gammelt geforce 2 mx 440 64 mb..

Den henger igjen uansett garfikk!!

men en kompis kjører battlefield på det samme kortet men det funker fint på han!

Jeg har de aller nyeste driverne på grafikk kortet da!! Men uansett kan jeg prate med dere senere hvis jeg ikke har løst problemet for jeg kjøper ganske snart nytt skjermkort!! og da blir det andre boller forhåpentlighvis!

takk for alle svar!!

Mvh. Jonas :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...