HelloKjersti Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 DAGENS BILDE: Dette bildet blir jeg ikke helt klok på. Hva er det egentlig vi ser? To mennesker, omgitt av fjellformasjoner innhyllet i tåke. Er det en odde de står på, omringet av vann? Isåfall kan fjellet i bakgrunnen nesten se ut som en enorm bølge som vil skylle over personene. Er det et snødekt landskap? Ikke greit å si. Dramatisk er det i alle fall, og plasseringen av to skikkelser i bildet gjør hele motivet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Dette er et storartet bilde. Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Dette hadde jeg veldig sansen for! God stemning i bildet Lenke til kommentar
Larsskv1981 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Dette bildet har jeg veldig sansen for. Gratulerer! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hei, Olanord. Gratulerer så mye med "Dagens bilde" ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
OlaNord Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Wow, så tøft å bli dagens bilde med første bildet jeg legger ut! Takk! Bildet er tatt sørover fra tunet på Haukeliseter Fjellstue mot Kistenuten.. i stormen som var der i mars i fjor.. Det er faktisk ikke tåke, men et vanvittig snødrev! Ola Nordal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg