NeEeO Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hei, Går 2.året. Lurer på om det er altfor tidlig å gi ut søknader til butikker allerede denne uka? (sommerjobb) 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jo tidligere, jo bedre. Da har du mange flere muligheter Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Hva om de glemmer meg da? Er jo veedlig lenge til. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Mange større firmaer averterer etter sommervikarer veldig tidlig. Tipper jobben min snart har sin annonse i avisa f.eks. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Men jeg tenkte mer på butikker. Prix, RIMI, kiwi... Bla Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Start så tidlig som mulig. Jobbene blir revet bort. Du bør uansett dra innom i butikkene og levere søknad face-to-face, og da kan du jo høre om når de starter med ansetting. Så stikker du innom igjen når ansettingene begynner og hører hvordan ståa er. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 med ein gang du veit kor du skal sende inn søknaden. Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Ring gjerne i etterkant, eller stikk innom, og hør om tilstanden. En arbeidsgiver setter alltid pris på at du engasjerer deg, og tar initiativ. På den måten vil du alltid sørge for at søknaden din ligger på toppen av bunken. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg pleier å søke nå i januar, for å være tidlig ute. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg pleier å søke nå i januar, for å være tidlig ute.Har du fått jobb når du har søkt tidlig? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jepp, hver gang. Men nå pleier jeg å søke på samme jobb hele tiden, samt jeg har en ringevikarstilling i den bedriften, så de kjenner meg godt. Det er også profesjonelle folk som tar seg av søknadene. Jeg ser det ikke som negativt at du søker tidlig. Det viser at du tar initiativ og er frempå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå