Kurt Lekanger Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Markedet for «wearable devices» vil være verdt 3 milliarder dollar i år, ifølge ny rapport.– Flere smartbriller enn smartklokker i 2014 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Som daglig brillebruker er jeg usikker på om jeg ønsker å bruke tyngre og mer klumpete briller over lengre tidsperioder. Hvis jeg skal bruke smartbriller i jobben forutsetter dette at man først lager apper og systemer som kan brukes med brillene. Smartklokke har jeg brukt daglig i over et år allerede. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Som daglig brillebruker er jeg usikker på om jeg ønsker å bruke tyngre og mer klumpete briller over lengre tidsperioder. Hvis jeg skal bruke smartbriller i jobben forutsetter dette at man først lager apper og systemer som kan brukes med brillene. Smartklokke har jeg brukt daglig i over et år allerede. Har smart klokker nokre funksjoner som gjere det verdt det å kjøpe dei, foruten "jippi ny duppedings" ? Ser for meg at smart briller kan vere veldig praktisk i jobb samanheng. Lett å a bilder, navigering, vise kva du ser på, motta samtaler og meldinger uten å slippe det du holder på med. Lenke til kommentar
CompareKing Norge Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 den kuleste brille, men å oppleve. Men snart vil en del av det store salget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg