Albert Andersson Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Pilfink i "ventesonen" ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Flotte farger som gjentar seg i hele bildet det liker jeg! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Flotte farger som gjentar seg i hele bildet det liker jeg! Hilsen Tove Hei, Ovidia2. Hjertelig takk for hyggelig og positiv kommentar, Tove ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg tror sannelig du har konstruert naturens farger i bakgrunnen slik at den matcher fargene på fuglene.. ? Artig uttrykk på fuglen, ser faktisk ut som den venter på landingstillatelse. Hilsen Olav Lenke til kommentar
nutini Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Godt fanget av pilfinken i farta,liker godt bevegelsen i vingene. Flott bakgrunn også Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg tror sannelig du har konstruert naturens farger i bakgrunnen slik at den matcher fargene på fuglene.. ? Artig uttrykk på fuglen, ser faktisk ut som den venter på landingstillatelse. Hilsen Olav Hei, Olav. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, uttrykket på fuglen er litt konsentrert / spørrende, - det har jeg ikke lagt merke til Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Veldig fint bilde! Hei, Jan Erik. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Godt fanget av pilfinken i farta,liker godt bevegelsen i vingene. Flott bakgrunn også Hei, Nutini. Hjertelig takk for hyggelig, positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Flott " Dreamliner " som virker Mr. Andersson Med hilsen Mr. Olsson Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Flott " Dreamliner " som virker Mr. Andersson Med hilsen Mr. Olsson Hei, Leif. Takk for hyggelig og morsom kommentar, Leif ! Kanskje Boeing fremdeles har noe å lære av naturen ? Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Enig Albert Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Enig Albert Med hilsen Leif ....og ikke noen mere " lange " ventesoner Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Enig Albert Med hilsen Leif ....og ikke noen mere " lange " ventesoner Hei igjen Leif. Nei, her er tiden i "ventesonen" maksimalt bare noen få sekunder ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Enig Albert Med hilsen Leif ....og ikke noen mere " lange " ventesoner Hei igjen Leif. Nei, her er tiden i "ventesonen" maksimalt bare noen få sekunder ! Vennlig hilsen Albert. Høres bra ut Albert, maksimalt noen få sukunder God torsdagskveld Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Flott Pilfinksvev! Godt fanget! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Flott Pilfinksvev! Godt fanget! Mvh Nils Christian Hei, Nils Christian. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg