InsertNumLock Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Andre en meg som har jailbreaket på iOS 7? Begynner å bli passe fornøyd med de forskjellige modifiseringene jeg har lagt til. Har så langt installert: Activator - Hurtigtaster for funksjoner (eks. dobbelklikk på volum opp/ned for å skifte sang) AdBlocker - Fjerner annonser i Safari og andre apps man ønkser Alkaline - Endrer Utseende på batteriikonet AndroidLock XT - Legger til Android sitt passordlåsesystem Barrel - Legger til effekt når man blar mellom springboardsidene BiteSMS - Kontaktbilder i smsoversikt, enklere gruppering, hurtigsvar og diverse annet. BytaFont 2 - Endrer font på systemet. CCSettings - Legger til flere hurtigvalg i kontrollsenteret ColorFlow - Musikkspilleren endrer farge i henhold til albumet f.lux - Mykere farge på skjermen alt etter tidspunkt på dagen Flex 2 - injisere innstillinger i applikasjoner. Lock Screen Tool - Endre på alt som er på skjermlåsen Messages Customiser - Endre bakgrunnsfarge, boblefarge og tekststørrelse på sms Nitrous - Legger til Nitro javascriptmotor i non-apple programmer, gjør feks Facebook mye raskere NoSlowAnimations - Fjerner alle animasjonene på telefonen NoSpot 7 - Fjerner spotlight RePower - Legger til flere valg når man holder inne powerknappen StatusHUD 2 - Viser volum i statuspanelet SwitchSpring - Mulighet for å lukke alle apper ved et tastetklikk Tabless - Fjerner tabbene på låseskjermen som viser kontrollsenteret og notifikasjon TransparentDock - Fjerner docken på springboard UnlockSound 7 - Legger til opplåslyden som ble fjernet i iOS 7 WiFi Booster - Viser signalstyrke og diverse annet på wifioversikten WinterBoard - Mulighet for å endre utseende på telefonen Zeppelin - Bytt ut operatørtekst/logo med valgfritt bilde Operatørlogoen heter Pac-Man Left og brukes sammen med Zeppelin. Batteripakken heter Circle Font og brukes sammen med Alkaline Themet heter Solstice og brukes sammen med Winterboard Inspirasjon fra andre sine devicer http://www.reddit.com/r/iosthemes Noen bilder: Endret 3. juli 2015 av Hille 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Veldig imponerende design og funksjoner jeg mangler i iOS 7, som feks å velge hva som skal være i kontrollsenteret og litt andre ting. Vet du om det fungerer å jailbreake iOS 7.1 Beta 4? eller stopper det på iOS 7.0.4? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Fungerer ikke . http://www.idownloadblog.com/2014/01/21/ios-7-1-beta-4-patch-evasi0n7/ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Det er nå man ser hvor lite smart det egentlig var å lansere jben før 7.1 var ute av beta. Men vi får satse på at det ikke tar lange tiden før de finner nye exploits å benytte seg av. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Oppdatert litt. Lagt inn runde ikoner, krympet dem og Wheater iWidget. Har også kastet meg på Eclipse som gjør UI sort. Endret 28. januar 2014 av Hille 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Argh! Nå fikk jeg lyst å jailbrake igjen jeg også.. Har ikke gjort det siden iOS7 beta ble lansert så nå fikk jeg plutselig noe å bruke helgen på. Likte spesielt den siste oppdateringen din Hille! Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ser veldig bra ut Hille. Hvordan får man runde iconer? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg brukte IconShapes. Den krever at du installerer Winterboard. http://modmyi.com/cydia/com.modmyi.iconshapes Lenke til kommentar
Morten170872 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Etter litt fikling ser themet mitt sånn ut.... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Er jailbreaken stabil? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 Jepp. Har ikke hatt et eneste problem enda. Ingen krasj, null problemer med batteri og alle tweaksene fungerer sammen. Lenke til kommentar
baroiic Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Oppdatert litt. Lagt inn runde ikoner, krympet dem og Wheater iWidget. Har også kastet meg på Eclipse som gjør UI sort. Fuker eclipse fortsatt for det. Etter en oppdatering jeg gjorde idag,så sluttet den å virke. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Du er ikke alene om det nei. Han som har laget Eclipse skrev dette på reddit for noen timer siden: "I just submitted an update that should hopefully resolve these issues" Lenke til kommentar
atwater Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Noen som har prøvd denne tweaken? http://www.itavisen.no/nyheter/slik-er-den-nye-iphone-opplevelsen-185407 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Jepp, har brukt den en stund og nå klarer jeg meg ikke uten. Anbefales. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Får vel vente på en Jailbreak av iOS 7.1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Kunne tenkte meg ett mere fleksibelt kontroll senter. Det jerngrepet til Apple har jeg lite til over for akkurat der. Hvorfor man ikke kan ta av og på mobildata her er for meg en gåte. Endret 7. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Jepp, har brukt den en stund og nå klarer jeg meg ikke uten. Anbefales. Har du testa Auxo? Er usikker på om jeg skal vente til stablerelease. Leser også at det er mye bugs på Vertex, opplever du problemer med Vertex, eller kjører det stabilt? Endret 7. mars 2014 av Hille Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Har ikke testet Auxo. Har ikke opplevd en eneste bug med Vertex. Eneste jeg kan nevne er at det lagget noe sykt i starten, men det var bare å lukke alle programmer, så var det bra. Har ikke opplevd dette igjen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Ait, tester den ut nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå