Captain Kuijt Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Går det fint an å spise rått kjøtt fra Spar (sånn som koteletter, biff, osv) uten noen særlig stor helserisiko? Endret 23. januar 2014 av Captain Kuijt 1 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Heh, noen spesiell grunn til at du vil gjøre dette? Har dessverre ikke svar på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Nå er jeg jo litt lat og syns ikke at rått kjøtt smaker jævlig, så hvorfor ikke? Er bare ikke sikker på om det er trygt. Når jeg sitter og spiller så er det jo lettere å hente seg en biff rett fra kjøleskapet enn å steike den. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Du er ikke kresen heller skjønner jeg. Mulig noe kjøtt kan spises rått, men det kommer vel an på åssen kjøtt det er. Kylling ville jeg holdt meg unna hvertfall. Endret 23. januar 2014 av jonastra Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Meh. Jeg foretrekker jo stekt og kraftig krydra, men det er ikke alltid jeg har tid til det når det står noen og venter på meg med en lobby klar. Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Kjøtt kan spises rått når det er slaktet riktig og er ferskt. Jo mindre godt slaktet og lengre det har ligget utenfor dyret og et fungerende immunsystem, jo fler bakterier vil vokse til.Men er det noe å ta sjansen på? Neppe. Det er derfor Homo Erectus begynte å grille allerede for nesten en million år siden.Er kjøttet stekt på forhånd så klarer det seg i kjøleskapet i noen dager, helst innpakket i plast eller tupperware, også for smakens skyld. 1 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Homo Erectus begynte å grille allerede for nesten en million år siden. Flott svar, men jeg måtte le litt av den setningen der. Ser for meg Homo Eructus med chef hatt og en grill ved siden av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå