Gå til innhold

Rant om feminist helvete Norge


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

Nå skal eg prate for kver en mann på tjue år og til tredve! I feminist helvete Norge er internett den einaste staden der det er lov å være mann. Folk seie av og til at i samfunnet blir kuken din kutta av med en einaste gang du komme ut av livmora, men nei, det er ikkje sant. En skulle tru at en feminist jævel kunne komme og kutte kuken deira av mens mor di og far din og doktoren hadde snudd seg et lite øyeblikk, men faen meg seig pine dei den av gjennom mange år med kverlurering, pjatting og vrøvl. Nei, dei har faen meg ikkje en gang den barmhjertigheten, sjøl løven er jo snill nok til å knekke nakken til bytte slik at det ikkje skal pinast, men femist helvete Norge seig pine og knuse ballane av gjennom årelangt nonsens og faens tull. Ka i helvete skal for eksempel menn drive på å ta på andre menn, ka i helvete skal vi gjøre det for. Det er berre kvinnfolk og faens femi muslima som må ta på kverandre. Nei, vi veit da faen meg at vi er ved en an sin side uansett om vi tar på kverandre eller ikkje. Ka i satans feminist helvete skal vi gjøre det for for faen? HÆ? Eg føle meg så satan svingande sint kver gang eg ser alle dessa helvetes reklamene for å få gutta til å bli frisøra og det som er verre til. Menn skal og liksom drive på å pynte oss og nå, ikkje som dei gjorde før, med staslige klede, men med feminint tull. Ka i all verden skal vi gjere det for. Koffor vil dåke knuse ballane og skjære av kuken til alle kara og lime dei på kvinnfolk? Slik at det skal bli umulig for oss å reprodusere oss? Er det dåkas sadistiske feminist plan, at alle nordmenn skal forsvinne og alle innvadrerane dåke greie å dra ned i helvete i lag med oss. Er det kanskje derfor dåke vil sånn ha allle dessa satans muslimane og det som verre er, eller usnkyld det er jo neppe noke som er verre enn en hersens mulsim, beklager. Eller jo, en feminist faen kommer ganske nær. Nå har vi for fanden fått nok.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Er dette ment som performancekunst?

 

Veit ikkje kva performancekunst går ut på, men en rant er en svært overdreven utgreing om det du føler om eit eller anna tema. Helst i ein slik grad at det skal være litt humoristisk å lese det.

Lenke til kommentar

løven er jo snill nok til å knekke nakken til bytte slik at det ikkje skal pinast

Litt off topic at jeg kommer med dette her, men løver gjør det fordi det er vanskelig å spise mens byttet sparker og prøver å komme seg vekk. Ikke tro at dei gjør det fordi dei syns synd på dei. Hvis dei jakter i flokk og har mer enn nok løver som deltar, da hender det at dei spiser bytte levende. Rett og slett fordi dei da klarer å holde bytte "pinned down".

Endret av Captain Kuijt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Jeg håper dette er satire Oleoh, for dette var mye piss i et langt avsnitt.

 

Det er sjølvsagt overdrevent og var meint satire, men ja eg liker ikkje det at feminismen prøver å gjøre menn til kvinner. Dei må gjerne prøve å gjere seg sjølve til menn derimot dersom dei skulle ønske det, både de manlige og kvinnelige :D

 

 

løven er jo snill nok til å knekke nakken til bytte slik at det ikkje skal pinast

Litt off topic at jeg kommer med dette her, men løver gjør det fordi det er vanskelig å spise mens byttet sparker og prøver å komme seg vekk. Ikke tro at dei gjør det fordi dei syns synd på dei. Hvis dei jakter i flokk og har mer enn nok løver som deltar, da hender det at dei spiser bytte levende. Rett og slett fordi dei da klarer å holde bytte "pinned down".

 

 

Notert.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Til deg som er frustrert over ekstremfeminister og andre negative kvinnefigurer: Her er en godbit av en roman: http://www.amazon.com/dp/1304802906 . Her er et utdrag fra sammendraget på baksiden:

 

Espen og Per har hver sin kvinne i sine liv, henholdsvis Nina og Lillian. Begge kvinnene er onde på hver sin måte: Nina er en sleip kvinne som går over lik for å stikke sugerøret sitt ned i velstående menns lommebøker, mens Lillian er en ekstremfeminist som ikke går av veien for å svinge kjevlen rundt Pers ører. Etter å ha blitt dominert og manipulert over lengre tid, får de to mennene nok av sine trollkjerringer. Da vokser hornene ut i pannene deres, og det er duket for "Payback time".........

 

Veit ikkje kva performancekunst går ut på, men en rant er en svært overdreven utgreing om det du føler om eit eller anna tema. Helst i ein slik grad at det skal være litt humoristisk å lese det.

Jeg håper dette er satire Oleoh, for dette var mye piss i et langt avsnitt.

Jeg føler meg trakkasert. Mannssvin. Dø!

Hadde det vært en egen teller for stilkarakter skulle du fått en pluss av meg. :)

Geir :)

Det er forøvrig ikke bare negative kvinnerfigurer som får sitt pass påskrevet i denne romanen. Det gjør også overdrevne machomenn, kvinneundertrykkende islamister og kvakksalvere. Boken hyller også individuell frihet.

Endret av xyzxyz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

'Feminist helvete Norge' burde ikke det være 'Feministhelvetet Norge'?

 

=)

 

'Feminist helvete Norge' burde ikke det være 'Feministhelvetet Norge'? burde ikke det være "Feminist helvete Norge" burde ikke det være "Feministhelvetet Norge"?

 

=))

Endret av mofomofo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

'Feminist helvete Norge' burde ikke det være 'Feministhelvetet Norge'?

 

=)

 

'Feminist helvete Norge' burde ikke det være 'Feministhelvetet Norge'? burde ikke det være "Feminist helvete Norge" burde ikke det være "Feministhelvetet Norge"?

 

=))

 

 

+1 like!

 

Tegnsetting, som vi begge var dritt på, det får noen andre ta!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er flere sider ved vår norske og vestlige kultur som med fordel kunne vært bedre. Jeg tillegger ingen av disse noe spesielt kjønn. Dette bærer mer preg av konspiratorisk tankegang enn noe annet. Det er folk som dette som alltid må skylde på en gruppe de ikke forstår for alt som er galt. Før har det vært sigøynere og jøder, så ble det muslimer og i det siste altså kvinnene. Dette kan bare skyldes hjerner som overanstrenger seg for å finne enkle løsninger i en verden for kompleks til å fatte. Det eneste som tar livet av denne typen dikkedarer er kunnskap, så jeg vil bare ønske TS lykke til.

Lenke til kommentar

Du prater for deg selv, hvordan har du skapt vrangforestillingen om at du prater for noen andre? Du vil aldri, jeg gjentar aldi, prate for meg. Slutt å innbill deg det.

 

Mann som jeg er tar jeg meg rett til å være mann overalt, på butikken, i skolen, i hjemmet, på arbeid og i naturen. Kattedyr kan enkelt pine et bytte til døde ved å leke med det etter at det er fanget. Løver vil gjerne kvele et byttedyr til det dør.

 

De eneste jeg har hørt sutre og gråte over at menn tar på andre menn, det er sjalu kvinner. Idag må macho-menn få lov til å leve slik de selv ønsker, ta styring i sine liv og ta på de menneskene de selv ønsker, uavhengig av hva feminine sutrerere på nett måtte mene. Hvorfor ønsker du å kastrere menn ved å frata dem muligheten til å velge yrke fritt selv? Å klippe hår og barbere har jo vært et staselig manneyrke i uallminnelige tider.

 

barbershop.png

The Art of Manliness - Barber shop

 

Det eneste som er verre enn muslimene er de kristne.

 

Jeg liker ikke svake menn som gråter på nett over at kvinner har makta.

Endret av Abigor
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Skuffende lite variert bannskap i det så kalte rantet .. og her ble man lurt trill rundt tidlig på morrakvisten.

 

Når jeg var liten å skulle opponere mot mor, nyttet det ikke å gjenta; faen i helvete .. faen i helvete .. faen i helvete .. faen i helvete osv - det imponerte ikke mor til annet enn å peke opp på fjøsveggen, der hun hadde sauesaksa for grisejobber og de minste heklenålene for pynt og dall og tøv, hengende

 

Dessuten har menn vært vant til å trøste hverandre opp gjennom vår heller pinglete historie. Selv kommer jeg norfra, og de som svever i den villfarelsen at konseptet "sjarkhore" handler om en og annen liten luguber kjærring, tar skammelig feil - Nei, den høyt skattede jobben med å trøste og motivere alle disse svette, oljetilsmurte, og fiskeslo bedekkede feskeran, var som regel "morten minstemann" ombord. Han måtte suge, håndjage, koke og steke, samt hekle garn ombord. Aldri ett oppmuntrende ord, bare den samme trasige rævkjøringa, dag ut og dag inn. Men ingen av disse trauste sjarkhorene fikk seg ikke til å sutre, som et annet takras/gnagsår av ei møkkakjærring - nei, de bet tenna sammen, uansett hva de hadde i munnen, og holdt ut, sånn som svette karer skal gjøre, og bestandig har gjort

 

Så, ts kan søke trøst i nærmeste spisse, og sørg for å vaske seg bak, før påmønstring

 

Ha en fin seilas!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...