sjurea Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) I forgårs ble jeg kontaktet av Jack Matins; [email protected]. Han ville kjøpe kameraet mitt, og spurte om jeg kunne sende det til en venn av ham. Så oppga han at han hadde betalt over Paypal, og prompte kom en betalingsbekreftelsefra service@paypal.com ([email protected]), etterfulgt av en personlig epost fra Jack Matins om at pengene nå var reservert hos PayPal, og ventet på at jeg skulle sende PayPal bekreftelse fra postkontoret. Pakken skulle sendes til >> Name: Fakorede Mike>> Address: 1 Tobs computer, Alpha building>> City: Ibadan>> State: Oyo>> Zipcode: 23402>> Country: Nigeria I Nigeria driver folk som kjent med mye tull, og [email protected] viste seg å være en kjent scammer-adresse. Han prøvde seg på nytt i dag, med en ny adresse: [email protected] Endret 22. januar 2014 av sjurea Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Det er nesten garantert svindel. Bare slett :-) lykke til! Endret 23. januar 2014 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Bare å logge inn med payal, det og si at pengene ikke er der Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Lukter svindel lang vei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå