bjaa Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Fortsatt ikke noen som vet hvordan han tok det opp? Jeg har høyttaler på telefonen og mikrofon på PC'en men det blir liksom ikke så bra... Han tokk opp på en trådløs telefon via høytaler i den (hvertfall slik som jeg forstod det når jeg prata med han på irc) Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Lol , jepp det der er Espen Moe på sitt beste Hadde han i klassen, fyy for en rar fyr!, men morsom da Jeg hadde også en Espen Moe i klassen min også Kalte han seg Bos5e og var fra trøndelag han å eller Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Nice.. får du den linja eller? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Kalte han seg Bos5e og var fra trøndelag han å eller ja, det stemmer det Han er trønder og prøvde å prate bokmål sa han, hehe edit: CobraM: hun er på gli Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 nais skikkelig bra stemme på bos5e :-) Håper du får en større grense for 1 gb må være noe hekkan. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Kalte han seg Bos5e og var fra trøndelag han å eller ja, det stemmer det Han er trønder og prøvde å prate bokmål sa han, hehe Det er nok denn bos5e jeg kjenner jah :smile: . Finner altid på noe rart , det ser du på alt tullet han har skrevet på dette forumet . Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Grattis da Bjaa. Synes egentlig ikke du har noe å klage over. Har ikke Bredbånd jeg, tar ikke inn Hadde jeg bodd 10 meter lengre bort hadde jeg gjort det. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 GENIALT!! Har en kamerat som har modem, kan få adsl, men foreldra vil ikke, hadde det ikke vært for at jeg kjenner folka skulle jeg søren meg ha funnet på ett eller annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå