JorunT Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Fine speilinger,sepiatonen gjorde seg godt. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Det nøttebildet tenker jeg kunne gjort seg i farger også, med hvit sand, blåååå himmel og krystallklart vann... (?) Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 En kjapp og gærli fargevariant. 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Det der så ganske bra ut... Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Da avslutter jeg med et slags selvportrett av meg i aksjon. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Avslutter med et selvportrett - skulle tro vi hadde samme tanke der (men jeg tror jeg legger inn et siste før dagen er gått). Måneden gikk så altfor fort, men det har vært en hjelp for min del til å ta fatt i nakkeskinnet og få gjort noe med bilder som bare støver ned. Får håpe jeg fortsetter videre.. Tor Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Din var jo knallbra! Dette var for øvrig en morsom "fest". Fikk kikka igjennom samlinga og sett på bilder jeg egentlig hadde glemt. Har det med å se meg ut et par-tre stykker, og så glemmer jeg alt og fokuserer på nyere bilder. Denne kunne for øvrig godt vart en måned til. Endret 28. februar 2014 av Keyzer28 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå