thorsan Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hei Sitter her å vurderer en dell axim X5 sak Pakke 1 Pris 2 789 kr uten wlan, Pris 3 570 kr inkl wlan, Pakke 2 Pris 3 657 kr inkl wlan, Litt moro at bundle saken er dyrere, regner med at det er samme kortet i begge løasninge? De kjører jo et tilbug nå så alle løsningene er med dockingstation, samt 400Mhz cpu. Er det slik at alle CF WLAN kort fungerer til Axim, isåfall noen som har et sted kort å annbefalle ser for meg at dette vil bli den billigste løsningen. Takk for all hjelp - Thorsan Lenke til kommentar
rhumbor Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Databutikken.com har billige Wlan CF kort... regner med disse kan brukes på Axim også :-) Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 hmm, lite å spare etter porto. Men er det noen som kan verifisere for meg at bundle kontra løs pda + dell sin wlan kort er samme opplegget? er 100 kjappe kroner spart isåfall. Eneste forskjellen jeg finner er at det står usb docking station kontra usb holder.. Lenke til kommentar
adale Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hei, Jeg har en Dell Axim X5 med Wlan-kort og fin skinnetui. Den er baree brukt 1 måned og i tipp-topp stand. Ingen riper, fordi den er vært i etuiet hele tiden. Har Windows 2003 installert. Kontakt meg på [email protected] om du er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå