Tollari Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Steng grensene og send dem rett hjem! http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10120795 2 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hva, finnes det kriminelle nordmenn?! Og noen av disse drar til utlandet?! 4 Lenke til kommentar
IQ84 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Det er jo nesten 2% av antallet utlendinger i norske fengsel. 2 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Og jeg som trodde alle kriminelle i Norge var utlendinger. Så feil kan man altså ta.... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Man kan også nevne at artikkelen omtaler norske statsborgere. Selv om en betydelig del av dem sikkert er nordmenn med norsk opprinnelse, er ikke alle statsborgere det. Artikkelen forteller om Shahid Azim som er i Pakistan og Madelaine Rodriguez i Bolivia. Jeg kan ta feil, men navnene deres antyder at de er tilknyttet landene de sitter fengslet i. Lenke til kommentar
mofomofo Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Heng dem, ikke vent til jeg kommer. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Steng grensene og send dem rett hjem! http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10120795 Jeg tror nok disse folkene vil bli veldig glad for akkurat det forslaget. Litt greiere å sone i Norske fengsler enn de aller fleste (eller alle?) fengsler i andre land Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 19 år for bedrageri. Syke USA. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Det er nok lurest å begå bedrageri i Norge, ja. Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Man kan også nevne at artikkelen omtaler norske statsborgere. Selv om en betydelig del av dem sikkert er nordmenn med norsk opprinnelse, er ikke alle statsborgere det. Artikkelen forteller om Shahid Azim som er i Pakistan og Madelaine Rodriguez i Bolivia. Jeg kan ta feil, men navnene deres antyder at de er tilknyttet landene de sitter fengslet i. Da består vel det norske kongehuset av utlendinger siden kongefamilien er etnisk dansk.Festlig! Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 19 år for bedrageri. Syke USA. 3 år for pedofile overgrep. Syke Norge. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Man kan også nevne at artikkelen omtaler norske statsborgere. Selv om en betydelig del av dem sikkert er nordmenn med norsk opprinnelse, er ikke alle statsborgere det. Artikkelen forteller om Shahid Azim som er i Pakistan og Madelaine Rodriguez i Bolivia. Jeg kan ta feil, men navnene deres antyder at de er tilknyttet landene de sitter fengslet i. Da består vel det norske kongehuset av utlendinger siden kongefamilien er etnisk dansk.Festlig! Det har du delvis rett i. Men så lenge de oppfører seg, har ikke jeg noe imot at de er i landet. Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Man kan også nevne at artikkelen omtaler norske statsborgere. Selv om en betydelig del av dem sikkert er nordmenn med norsk opprinnelse, er ikke alle statsborgere det. Artikkelen forteller om Shahid Azim som er i Pakistan og Madelaine Rodriguez i Bolivia. Jeg kan ta feil, men navnene deres antyder at de er tilknyttet landene de sitter fengslet i. Da består vel det norske kongehuset av utlendinger siden kongefamilien er etnisk dansk.Festlig! Det har du delvis rett i. Men så lenge de oppfører seg, har ikke jeg noe imot at de er i landet. Så om kronprinsen skulle bli tatt med dop, da er han ikke norsk lenger? Merkelig logikk. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Les innlegget en gang til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå