AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hallo på do Etter at det ble slutt mellom meg og min kjære X, så har jeg nesten blitt avhengig av bekreftelse fra andre gutter. Sjekker bla. ofte mobilen for å se om jeg har fått nye meldinger på tinder… Jeg titter mye på gutter når jeg er ute og går ol. For selvom jeg vet jeg ikke kommer til å møte disse guttene, eller at det blir noe mer, synes jeg det er morsomt å bare snakke med dem.. Flere som har det som meg? Begynner å bli litt plagsomt Anonymous poster hash: e5dd0...092 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Det er nok mer plagsomt for dem du er luremus ovenfor. 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 En luremus gir den andre falske forhåpninger om noe mer. Det gjør ikke jeg. Anonymous poster hash: e5dd0...092 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Du sier du søker etter bekreftelse. Mener du at guttene du snakker med ikke vil ha forhåpninger om noe mer dersom de føler de må bekrefte noe? At du er pen, morsom, snill etc. Det er nettopp slike ting som tenner mannfolk. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Vi menn gjør også dette, men vi får det bekreftet etter vi har høvla over dere. 2 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Er sikkert ganske normalt når man er 16år og blitt dumpa for første gang... Antar at trådstarter ikke er så mye mer. Godt å få litt oppmerksomhet fra andre gutter på internett såvel som i virkeligheten. Leste om tinder i avisen her om dagen. Enda en hjernedød app som gjør at du kan få virtuell bekreftelse. Synd det bare er dritt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg blir 19 i år. Har liksom en hot or not app + tinder. Synes jo det er hyggelig å snakke med andre gutter.. det går an å bli avhengig har jeg hørt. Ikke bra… har det kanskje slik fordi jeg var såppass lenge sammen med Xen min samt. at jeg følte meg litt fanget mot slutten av forholdet. Føler vel at jeg trengte/trenger litt bekreftelse fra andre gutter også.. hmm Dere er jo så fine å se på, så morsomt å flørte litt ærlig Anonymous poster hash: e5dd0...092 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Ikke hør på guttene her som åpenbart har hatt dårligere erfaringer. Det er absolutt ikke noe galt i å se på, prate med, flørte, eller hygge seg med andre gutter. Du forplikter deg ikke til noen ting. Ikke la andre fortelle deg det motsatte. Men selvsagt, det er heller ikke noe galt i ta ting et steg videre, om du ønsker det. 2 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Post noen frekke bilder her så skal vi bekrefte vi 1 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Jeg blir 19 i år. Har liksom en hot or not app + tinder. Synes jo det er hyggelig å snakke med andre gutter.. det går an å bli avhengig har jeg hørt. Ikke bra… har det kanskje slik fordi jeg var såppass lenge sammen med Xen min samt. at jeg følte meg litt fanget mot slutten av forholdet. Føler vel at jeg trengte/trenger litt bekreftelse fra andre gutter også.. hmm Dere er jo så fine å se på, så morsomt å flørte litt ærlig Anonymous poster hash: e5dd0...092 dette er jeg enig i. Helt lovlig å se på motsatt kjønn, ikke minst når du er blitt singel!! Jeg fikk masse kjeft av kjæresten min i månedsvis, fordi jeg "så på" andre damer når vi var sammen. Det endte med brudd (enda vi fikk ett barn sammen). Den type ting er sjalusi, og ødelegger forhold fullstendig. Kanksje var kjæresten din litt sånn også, siden du følte deg fanget: han prøvde å kontrollere deg, og dere hadde det sikkert ikke noe fint sammen. Men når du er singel, så glo alt du vil. Jeg er singel selv, og ser på alt av damer. Har snakket med venner om det også, gutter flest fester blikket automatisk på pupper, lår og rompe, fordi det fanger oppmerksomheten ofte.. Dropp de app'ene, og dra heller ut blandt folk og se på dem i virkeligheten bedre bruk av tid. Og du veit jo aldri hvor du møter neste kjæresten Å se på motsatt kjønn når man er både singel og i forhold, er helt naturlig. OG når kjæresten begynner å klage på sånt, da veit man at forholdet er på vei utfor stupet. Håper jeg slipper det noe mer. Endret 22. januar 2014 av ragge_jz 1 Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Bekreftelse på at du er en løs luremus? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Bekreftelse på at du er en løs luremus? Fordi? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvor mye behov man har for bekreftelse varierer litt. Har man nettopp blitt dumpa så er det vel naturlig å søke litt bekreftelse igjen hos det motsatte kjønn, uten at det nødvendigvis er noe galt med det. Mange tror at hvis en jente har ONS med en mann, så det er utelukkede fordi hun trenger bekreftelse(pga. dårlig selvbilde, dårlig selvtillit etc.). Premisset svikter fordi man fint kan ha sex med (mange) menn selv med et balansert sinn. Noen sa en gang at avhengighet er når en aktivitet går såpass mye utover det "vanlige" liv at det blir problematisk. Det gjør ikke ditt "problem", og det er lov og helt naturlig å flørte med gutter selv om du ikke tenker å ligge med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå