Hveding Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hei. Vet dette er noe man som oftest aldri gjør. Men uansett here we go. Jeg har en Asus G75VWLINK: http://www.netonnet.no/art/data/gaming-og-spill/datamaskiner/asus-g75vw-t1392h/177224.5652/ Denne maskinen har et GeForce GTX 670m 3GB skjermkort, som jeg synes er litt svakt kort.Jeg har sett at Asus G750JH har et GeForce GTX 780m 4GB skjermkort, og denne maskinen har så og si akkurat samme vifter som ligger i den maskinen jeg har nå, har sjekket opp angående hastighet og hvilken vifte G750JH bruker, de er så og si identiske.Da burde det jo ikke være noe problem å legge inn et GTX 780m kort fra G750JH pc over til min maskin siden de har samme kjøler. Men det jeg ikke har funnet ut enda, det er om G750JH sitt skjermkort er identisk i størrelse og form, siden maskinen jeg har da kun får inn et kort som er identisk i størrelse og form.Har sett at flere har byttet skjermkort på disse maskinene, men aldri sett det i dette tilfellet. Noen som vet om disse kortene er like ?Tar jeg feil i noe her så setter jeg pris på om dere sier ifra, det er som sagt bare ting jeg har lest på google. Mvh Pat. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Glem at jeg spurte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå