Suppelars2k Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Islam er den verste religionen. alle Gude-religioner er like ille, spør du meg... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Men det er muslimene som har holdt fast paa tradisjonen med hellig krig; eller jihad som de foretrekker aa kalle det. taliban mente at det de bred, var jihad. Islam er en av de verste, det sier tilog med Humanetsik forbund. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Religion er maktas undertrykkelsesapparat! Religion har opp gjennom alle tider blitt brukt til å styre massene! Si nei til ALL religion! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Men det er muslimene som har holdt fast paa tradisjonen med hellig krig; eller jihad som de foretrekker aa kalle det. taliban mente at det de bred, var jihad. Islam er en av de verste, det sier tilog med Humanetsik forbund. la meg få legge til kristne amerikanere blandt de verste religiøse vi har i blandt oss... Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 la meg få legge til kristne amerikanere blandt de verste religiøse vi har i blandt oss...Vår grunnlov og USA's grunnlov er basert på kristne verderi. Sharialovene er basert på muslimske. Døm selv hvilken religion som er verst. Lenke til kommentar
farke Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ateist. (Kapitalisme og andre slike politiske ideologier er forresten ikke religioner.) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Men det er muslimene som har holdt fast paa tradisjonen med hellig krig; eller jihad som de foretrekker aa kalle det. taliban mente at det de bred, var jihad. Islam er en av de verste, det sier tilog med Humanetsik forbund. Islam og kristendommen er så veldig forskjellig. Både Islam og kristendommen åpner for drap og lemlesting av personer som bryter Guds lover eller lignende. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 la meg få legge til kristne amerikanere blandt de verste religiøse vi har i blandt oss...Vår grunnlov og USA's grunnlov er basert på kristne verdier. Sharialovene er basert på muslimske. Døm selv hvilken religion som er verst. Kristendommen og Islam er svært like på mange punkter... blandt annet er de begge åpne for krig for å fremme guds ord... "Hellig Krig"... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Sant det. Kristne var noen blodtørstige svinn i gamle tider. Fyfan så de kristne har drept før. Idag er det muslimene som har tatt over virksomheten. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Men hvem er det som aktivt driver med hellig krig? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Men hvem er det som aktivt driver med hellig krig? Hvem er det som aktivt driver krigføring mot uskyldige muslimer i Irak og Afghanistan? (jeg sier ikke at jeg støtter enkelte ekstremistiske muslimske grupperingers "hellige krig", jeg sier at jeg ikke støtter Kristne USA's "motangrep" som går utover hundretusenvis uskyldige mennesker.) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Nå driver en gang ikke USA med krig i Kristendommens navn heller da. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 islam er ikke den verste nei .. men muslimer som tror Tradisjon er det samme som religion er det .. og selvsagt "jeg hater nordmenn" pakistanerene .. hater de ... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Nå driver en gang ikke USA med krig i Kristendommens navn heller da. alt USA gjør er i kristendommens navn... de preiker jo "God Ble*s America" HELE tiden jo ... men seriøst: nei ikke direkte, men de driver krig mot en stor gruppe muslimer, som er fullstendig uskyldige. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Nå driver en gang ikke USA med krig i Kristendommens navn heller da. alt USA gjør er i kristendommens navn... de preiker jo "God Ble*s America" HELE tiden jo ... men seriøst: nei ikke direkte, men de driver krig mot en stor gruppe muslimer, som er fullstendig uskyldige. Bush forstår vel at veldig mange amerikanere er kristne. USA driver ikke en krig mot uskyldige muslimer, men uskyldige mennesker havner ofte i kryssilden. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 rett før Bush angrep afganistan så snakket han jo om at Gud skulle hjelpe amerikanerene med å vinne .. NEEEEEI DA! Gud og amerikansk politikk har ikke noe med hverandre å gjøre Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Det å si "god bless America" har ingen ting med at man fører krig i kirstendommens navn. Muslimene man jakter på er de mest uskyldige menneskene på denne planeten. Ja! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 han sa direkte ut dette at gud skulle sikkre en seier til usa .. han sa det ordrett .. på engelsk .. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kor ofte hører du ikke de muslimske ledere si allah akhbar og alt det der da. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Han sa jo det... Men han sa ikke at de skulle ta "hedningene" eller de "vanntro" . God bless America har vi diskutert i andre tråder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå