Gå til innhold

Religionen DIN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er muslimene som har holdt fast paa tradisjonen med hellig krig; eller jihad som de foretrekker aa kalle det. taliban mente at det de bred, var jihad. Islam er en av de verste, det sier tilog med Humanetsik forbund.

 

Islam og kristendommen er så veldig forskjellig. Både Islam og kristendommen åpner for drap og lemlesting av personer som bryter Guds lover eller lignende.

Lenke til kommentar
la meg få legge til kristne amerikanere blandt de verste religiøse vi har i blandt oss...
Vår grunnlov og USA's grunnlov er basert på kristne verdier. Sharialovene er basert på muslimske. Døm selv hvilken religion som er verst.

 

Kristendommen og Islam er svært like på mange punkter... blandt annet er de begge åpne for krig for å fremme guds ord... "Hellig Krig"...

Lenke til kommentar
Men hvem er det som aktivt driver med hellig krig?

 

Hvem er det som aktivt driver krigføring mot uskyldige muslimer i Irak og Afghanistan?

 

(jeg sier ikke at jeg støtter enkelte ekstremistiske muslimske grupperingers "hellige krig", jeg sier at jeg ikke støtter Kristne USA's "motangrep" som går utover hundretusenvis uskyldige mennesker.)

Lenke til kommentar
Nå driver en gang ikke USA med krig i Kristendommens navn heller da.

 

alt USA gjør er i kristendommens navn... de preiker jo "God Ble*s America" HELE tiden jo :lol: ... men seriøst: nei ikke direkte, men de driver krig mot en stor gruppe muslimer, som er fullstendig uskyldige.

Bush forstår vel at veldig mange amerikanere er kristne. USA driver ikke en krig mot uskyldige muslimer, men uskyldige mennesker havner ofte i kryssilden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...