PlatinumFlyer Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Siden dette forumet også skal handle om religion, har jeg lurt litt på hvilken religion dere bekjenner dere til. Eller er dette noe man øsnker å holde hemmelig? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg er agnostiker... ikke-religiøs altså... men jeg lurer litt på hvilken religion DU tilhører JoachimR Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har lyst til å tro på en himmel og på en gud. Men all min fornuft og kunnskap taler mot det, så derfor må jeg velge å være overbevist ateist. Men jeg holder alle muligheter oppe. Men jeg har stor respekt for kristendommen og kristne verdier. Derfor har jeg ingen problemer med å si stolt: God Bless USA! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 God Bless USA! sorry mac... men hgar bare EN kommentar: OMFG! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Siden jeg var så intressant: Jeg er kristen-kapitalistisk. Men jeg er ikke helt enig med den kapitalistiske "religionen". jeg har derfor full respekt for kristendommen, og regner meg "til vanlig" som kristen. jeg er veldig glad i uttrykket GOD BLESS AMERICA, jeg også Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg er katolikk, men er ikke noe fanatiker. Jeg tror at det er en gud, men jeg går ikke til kirken hver søndag. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Går du og skrifter til presten også? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Går du og skrifter til presten også? Nei siden jeg ikke drar til kirken så gjør jeg heller ikke det. Har bare gjort det en gang i hele livet mitt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har lyst til å tro på en himmel og på en gud. Men all min fornuft og kunnskap taler mot det, så derfor må jeg velge å være overbevist ateist. Men jeg holder alle muligheter oppe. Men jeg har stor respekt for kristendommen og kristne verdier. Derfor har jeg ingen problemer med å si stolt: God Bless USA! Høres ut som du egentlig er agnostiker... Jeg derimot, er ateist. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har lyst til å tro på en himmel og på en gud. Men all min fornuft og kunnskap taler mot det, så derfor må jeg velge å være overbevist ateist. Men jeg holder alle muligheter oppe. Men jeg har stor respekt for kristendommen og kristne verdier. Derfor har jeg ingen problemer med å si stolt: God Bless USA! Høres ut som du egentlig er agnostiker... Jeg derimot, er ateist. Jeg føyer meg inn i den rekken, selv om jeg har lyst til å tro på en himmel/paradis. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kvasi kommunisteisk-Roddenbarryistisk-Ateistisk-buddist.. (er jo politikk og religions del .. 2 fluer i en smekk) ergo jeg hater folks om sier "God Bless USA" Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kvasi kommunisteisk-Roddenbarryistisk-Ateistisk-buddist.. Ikke mye respekt for andre nei. Som buddist burde du iallefall unngå å bruke ord som hate i forbindelse med religion. I hjertet er jeg kanskje agnostiker, men som logisk menneske må jeg nok si at jeg er overbevist ateist. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kvasi kommunisteisk-Roddenbarryistisk-Ateistisk-buddist..(er jo politikk og religions del .. 2 fluer i en smekk) ergo jeg hater folks om sier "God Bless USA" Ja ja... kunne ikke være noen andre en Kebab Gud som sa noe sånt... For øvrig er det mer mellom himmel og jord en det vi aner, derfor velger jeg å tro at det finnes en guds-skikkelse... Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hedning! ..................og litt satanist innimellom. :wink: Har ingen større respekt for kristendommen (satandommen), den ondeste av dem alle. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 ikke religiøs (dvs. fornuften taler over all form for dumskap) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg er antikrist! MWUHAHAHA Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kvasi kommunisteisk-Roddenbarryistisk-Ateistisk-buddist..(er jo politikk og religions del .. 2 fluer i en smekk) ergo jeg hater folks om sier "God Bless USA" Ja ja... kunne ikke være noen andre en Kebab Gud som sa noe sånt... For øvrig er det mer mellom himmel og jord en det vi aner, derfor velger jeg å tro at det finnes en guds-skikkelse... hva er så dumt med det jeg sa? Kommunisme og Roddenbarryisme (vet ikke om det er et ord .. men linke filosifien) er ganske likt ... alle er like .. Buddisme er den mest Ateistiske Religionen som finnes .. de tror ikke på noen guder eller noen gudommlig sikkelser .. bare på det at hvis de lever et godt liv uten gorbrytelser vil de komme til en bedre plass hvis de meditere nok vil de senere komme til Nirvana .. er det rart buddister er de beste kommunistene? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ingen religion her men var engagn kristen men det fordi mine foreldre var det og fremdeles er. Religion er for svake folk som trenger noen å tro på. Mener nå eg da. Islam er den verste religionen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå