Windoge Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Min Mazda 6 har begynt å lage en veldig svak lyd fra høyre side når bilen bare svinger litt til høyre og er i fart. Det er nok at rattet bare heller litt til høyre. Slitt hjullager? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvordan høres lyden ut da? During, knakking, Maria Mena...? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Min Mazda 6 har begynt å lage en veldig svak lyd fra høyre side når bilen bare svinger litt til høyre og er i fart. Det er nok at rattet bare heller litt til høyre. Slitt hjullager? Min Saab hadde en svak romlelyd når jeg svingte til én av sidene. Byttet hjullager og lyden blei borte. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Hvordan høres lyden ut da? During, knakking, Maria Mena...? During. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvordan høres lyden ut da? During, knakking, Maria Mena...? During. God sannsynlighet for hjullager da. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Eller drivknute? Eller er det kanskje mer "klikkende" lyd da? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Eller drivknute? Eller er det kanskje mer "klikkende" lyd da? Nei, er mer during. Har hatt dårlige drivknuter på flere av mine eldre biler, og har det lyden vært klikkende, som du sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå