kmskaden Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hei. Har nettopp kjøpt meg en ny router. Har forstått at det er bare å koble den til modemet jeg har fått av HomeNet. Men når eg da endelig kom på nett, får eg ikke sett på TV2 sine nettsider. Routeren er Netgear WNDR4300. Og det virker som det kun er TV2, har iallefall ikke funnet noen andre sider. Er det noen innstillinger eg må gjøre for å få den til å fungere optimalt. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hadde samme problem med 2 Linksys EA4500 for et par år siden... Bytt routeren din.. Eneste som hjalp meg... Ikke hatt noe problem med noen ting etter at jeg bytta til Asus RT-AC66U.. Lenke til kommentar
oyvjoh Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Hei. Har samme problem med routeren som deg. Har forsøkt å fikse men får ikke til. Fant du en løsning? Hei. Har nettopp kjøpt meg en ny router. Har forstått at det er bare å koble den til modemet jeg har fått av HomeNet. Men når eg da endelig kom på nett, får eg ikke sett på TV2 sine nettsider. Routeren er Netgear WNDR4300. Og det virker som det kun er TV2, har iallefall ikke funnet noen andre sider. Er det noen innstillinger eg må gjøre for å få den til å fungere optimalt. Lenke til kommentar
kmskaden Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Heisann. Har ikke funnet ut av det. Det er jo litt rart, kommer inn på Sumo.tv2.no og med litt feil på storm.no Men eg har ikke gitt opp å finne årsaken til feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå