Kjøleskap Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Bilen skulle uansett vrakes før 20. mars, men så ble jeg stoppet i kontroll og ble avskiltet rett etter at jeg hadde fylt full tank. Jeg regner med at hoggefirmaet tømmer bensintanken, men er det sannsynlig at jeg vil få noen kompensasjon for dette? Det er jo snakk om bensin for 800 kroner. Kan jo i verste fall tømme tanken selv, men lurer i første omgang på om det er vanlig å få igjen penger for bensinen som er på tanken. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Nei, det tror jeg ikke du skal regne med. 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 De gir deg garantert ikke penger tilbake for den bensinen. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 helt klart ikke. jeg leverte en skadeskutt 306 til huggern i går og tok det opp med dem på generell basis. de sa at om jeg ville ha bensinen så var det bare å forsyne seg, men det var ikke snakk om å betale noe for det som var på tanken. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Ok, så de tømmer tanken når du leverer bilen sånn at du kan få bensinen der? Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 nei, det må du gjøre selv. tørr jeg foreslå en slange og noen bensinkanner? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvis du lar bensinen være på tanken er det sikkert en av gutta som jobber der som får kjørt gratis en stund 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Okey, men da er saken grei. Skal nok ikke være noe stress å tømme den selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå