Torstein Norum Bugge Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Harvard-studenter lager mobiltilbehøret du har ventet på.Snart kan du lukte Instagram-bildene dine Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Så jeg kan endelig lukte på selfies på Instagram? Can't wait. 1 Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Utrolig hvordan journalisten vet hva jeg har ventet på og ikke. Slutt med slike tullete overskrifter, vær så snill. Ødelegger for dere selv. 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 da blir vel den nye trenden "farties", "assies" eller "sackies"? Send bilde av ei svett ræv eller pung til en kompis, sit back and enjoy. Kan bli moro når folk sjekke Insta i forelesningssaler etc. Lenke til kommentar
TQT Hagenissen Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 da blir vel den nye trenden "farties", "assies" eller "sackies"? Send bilde av ei svett ræv eller pung til en kompis, sit back and enjoy. Kan bli moro når folk sjekke Insta i forelesningssaler etc. ahh, den fikk meg, godt jobba 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg