RBW Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Ble kjøpt opp av Toshiba.Nå er den tidligere SSD-kjempen OCZ er relansert Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 For en rørende historie det viste seg å bli. Tror dette kan bli bra jeg, måtte de lansere noen skikkelie PCI-E-SSD-er som har Toshibas pålitelighet. Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg velger å forbli skeptisk frem til de "nye" SSD-ene og kundesupporten blir grundig markeds- og brukertestet, de har nokså lang vei å gå for å bygge opp godt omdømme rundt OCZ-navnet. Selv kommer jeg til å sverge til Samsung ved neste oppgradering - sitter nå på en Vertex 3 og har lagt midler til sides for sikkerhets skyld 1 Lenke til kommentar
troari Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg velger å forbli skeptisk frem til de "nye" SSD-ene og kundesupporten blir grundig markeds- og brukertestet, de har nokså lang vei å gå for å bygge opp godt omdømme rundt OCZ-navnet. Selv kommer jeg til å sverge til Samsung ved neste oppgradering - sitter nå på en Vertex 3 og har lagt midler til sides for sikkerhets skyld Samme her. http://www.idg.no/pcworld/article281665.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå