Torstein Norum Bugge Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Lekkede bilder røper haugevis av nye funksjoner.Dette er Sonys nye grensesnitt Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Ikonene ser crap ut. "Temaene" også egentlig. Endret 22. januar 2014 av o-l-a-v Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg syntes det var positivt at Sony ikke hadde brukt mye tid på slike funksjoner, men leverte et litt "renere" grensesnitt. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 ser lekkert ut gleder meg til å installere 1 Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 "Sony har også slengt seg på en trend med å "stjele" funksjoner fra andre produsenter. I den nye telefonen kan du både tappe to ganger for å vekke mobilen" Stjele fra hvem? Jeg trodde sony var først med den funksjonen på Tablet Z 4k var også sony først ute med kameraene sine, samsung var først med mobil ja. "snu den for å skru av lyden ved innkommende samtaler, riste for å avvise dem og ta telefonen opp til øret for å svare på dem" Dette er noe jeg ikke har sett på noen telefoner før, eller er det jeg som ikke har følt med. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 "snu den for å skru av lyden ved innkommende samtaler, riste for å avvise dem og ta telefonen opp til øret for å svare på dem" Dette er noe jeg ikke har sett på noen telefoner før, eller er det jeg som ikke har følt med. Har hatt en slik funksjon på mine tre siste Samsung-telefoner. Det kan på en annen side være CyanogenMod som har implementert det i systemet sitt, men poenget mitt er bare at det ikke er noe nytt. Utrolig praktisk, dog Litt for lettvint at det også fungerer på vekkerklokka for min del, blir til tiden vel mye slumring, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg