Kurt Lekanger Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Lenovo har tenkt nytt da de designet sitt nye 8-tommers Android-nettbrett.Test: Lenovo Yoga Tablet 8 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Stygt og klumete. Holder meg til iPad jeg. 4 Lenke til kommentar
Eminem1332 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Fantastisk design, ser veldig praktisk ut med innebygget stand. 7 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Artig design det der. Kan forøvrig ikke forstå at så mange nettbrett fremdeles lages uten innebygget stand. Bruker den hele tiden på Surfacen. 1 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Liker ideen, men litt upraktisk for meg som venstrehendt. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Ingen fan av den løsningen. Et nettbrett skal være mest mulig flatt på alle måter. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Liker ideen, men litt upraktisk for meg som venstrehendt. Det spiller egentlig liten rolle om du holder "håndtaket" med høyre eller venstre hånd. Skjermbildet roterer bare rundt, slik at det blir riktig uansett. Den eneste forskjellen er at holder du den med høyrehånden så kommer av/på-knappen i bunn i stedet for på toppen, og hodetelefonutgangen kommer øverst i stedet for nederst. 3 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Stygt og klumete. Holder meg til iPad jeg. Men denne ser mye bedre ut, er mer praktisk, mye bedre batteritid, bedre kvalitet og langt billigere. :o) 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Stygt og klumete. Holder meg til iPad jeg. Men denne ser mye bedre ut, er mer praktisk, mye bedre batteritid, bedre kvalitet og langt billigere. :o) Den er nok en del billigere ja Hvordan batteritidene vet jeg ikke, men om den er mer praktisk er subjektivt, jeg liker hvertfall ikke klompete brett Jeg syntes at denne lenovoen er dritstygg, og du trenger ikke fortelle med at den har bedre kvalitet enn en iPad 1 Lenke til kommentar
eddiie Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 dere burde oppdatere tittelen til: Dette nettbrettet er nesten helt likt Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Stygt og klumete. Holder meg til iPad jeg. Men denne ser mye bedre ut, er mer praktisk, mye bedre batteritid, bedre kvalitet og langt billigere. :o) Den er nok en del billigere ja Hvordan batteritidene vet jeg ikke, men om den er mer praktisk er subjektivt, jeg liker hvertfall ikke klompete brett Jeg syntes at denne lenovoen er dritstygg, og du trenger ikke fortelle med at den har bedre kvalitet enn en iPad Det sier du nok bare fordi du har oppdaget at Apple lurte deg trill rundt, og betalte overpris for et halvgodt produkt. Lenke til kommentar
julaften Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Det sier du nok bare fordi du har oppdaget at Apple lurte deg trill rundt, og betalte overpris for et halvgodt produkt. Skal vi se: iPad Air 16 GB Wi-Fi + Cellular: 4990,- Samsung Galaxy Note 10.1" 16 GB: 5849,- Ser ut til at også Samsung tar overpris for plastikk-rælet sitt :-) Dersom denne Lenovo'en hadde hatt litt bedre skjerm (slik at den kunne konkurrert med iPad, Note, Nexus, etc), så hadde den faktisk vært et godt alternativ for mange. Lenke til kommentar
Evert Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Very nice! If they stick a decent CPU/GPU & a hi-res screen in the next model, I'll take one. Lenke til kommentar
Azathoth Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hvordan funker dette for venstrehendte? Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Hvordan funker dette for venstrehendte? Det fungerer helt fint for venstrehendte. Skjermbildet roterer rundt, slik at det blir riktig enten du holder det med høyre eller venstre hånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg