jahas Skrevet 22. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Hei! Den klassiske kortermede og rutete skjorten er jeg enig i at blir litt i overkant harry. Men hva med en plain skjorte med korte ermer? Synes de jeg viser bilder av er ganske kule, hva synes dere? evt. denne typen Føler vel at de øverste er best. De under blir litt vel "pene", og da er det nok best med en skjorte med armer. Endret 22. januar 2014 av anders_bjerk Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 22. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2014 Nei. Kjøp heller en vanlig skjorte og brett opp ermene. Kortermede skjorter ser harry ut uansett hvordan du vrir og vender på det. (Min mening da). Hvis du har en tynn ensfarget genser under en kortermet skjorte, så kan det vel se helt OK ut. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2014 Harry de du har bilder av ihvertfall, spesielt de på toppen med lommer på brystet. Men det er generelt anbefalt å bare brette opp ermene. Har et par sommerskjorter som det ikke ser helt idiot ut, men da snakker vi tropisk-feel. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2014 Kortermede skjorter i lin kan (med trykk på kan) funke i noen situasjoner, på noen få mennesker. Generelt er det beste å bare droppe dem. De tre øverste du la ut bilder av ga meg litt sånn "bursdag på barneskolen-feeling". De to nederste ser for formelle ut til å funke. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2014 Slike skjorter er ikke pent :\ Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 22. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2014 Hvis du vil se litt formell ut, men slippe og svette så kjøp heller piqueskjorte, ser myee bedre ut:) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2014 Hvis du har en tynn ensfarget genser under en kortermet skjorte, så kan det vel se helt OK ut. Nei. 2 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 22. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2014 *faller av stolen* Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 22. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg bruker kortermede når det er varmt og jeg kler meg uformelt. Men så er jeg jo verdens eldste gubbe og, da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2014 Hvis du har en tynn ensfarget genser under en kortermet skjorte, så kan det vel se helt OK ut. Nei. Hvis man derimot tar genseren over skjorten, så er det da helt uproblematisk at skjorten er kortermet: Ermene synes jo ikke uansett. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 22. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2014 Du kan med fordel også styre unna svarte skjorter. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg bruker kortermede når det er varmt og jeg kler meg uformelt. Men så er jeg jo verdens eldste gubbe og, da. Gubber har lov, min far gjør akkurat det samme. Han elsker kortermede etter mange år i barbransjen. Så snakker vi ikke akkurat slimfit heller da. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2014 Overhodet ikke pent. Tennisskorte/pique er et langt bedre altnernativ ja. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 22. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg bruker kortermede når det er varmt og jeg kler meg uformelt. Men så er jeg jo verdens eldste gubbe og, da. Gubber har lov, min far gjør akkurat det samme. Han elsker kortermede etter mange år i barbransjen. Så snakker vi ikke akkurat slimfit heller da. Hehe. Kan jeg love deg at det ikke er mye slimfit. Det er nok et plagg for menn på min alder. Bruker å ha den utenpå buksen, derfor må den ikke være for lang. Rett avskjært nederst. Aldri slips til, det blir helt kræsj, og heller aldri kneppet igjen i halsen. Sjelden jakke over, det blir også lett kræsj. I New York i sommer så jeg mange mennn på min alder som hadde kortermet skjorte, men nesten ingen med skjorten utenpå buksen, og mange med slips til. Så her er det ulike språk i ulike land og i ulik alder. Det og er bra. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 22. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2014 Er nysgjerrig på hvor gamle folk her er egentlig, rent alder-trendmessig Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2014 De fleste her inne er vel mellom 16 - 25, tenker jeg. Personlig er jeg 20 (i dag, woohoo ). 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 22. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2014 De fleste her inne er vel mellom 16 - 25, tenker jeg. Personlig er jeg 20 (i dag, woohoo ). Gratulerer med dagen. 6 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2014 haha, ok men da legger jeg den ballen død! Takk for innspill! 1 Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 23. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2014 Etter min mening så er kortermede skjorter forbeholdt mormonere og Jehovas Vitner. Med mindre du tilhører noen av de gruppene så ville jeg droppet det. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 23. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2014 Vil si at det avhenger av litt hvor i verden man bor også da! Bodd 3 år i australia og det er ikke mye fristende å gå i langermet skjorte når det er nærmere 40 grader ute! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå