Krisped Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Hei! Vi er en liten kompisgjeng som startet en ny server og håper på å få flere norske på den! Serveren har Oxide mod, en mod som er veldig hjelpfull og kul! Commands man kan skrive er bla: /help (For å få opp flere commands) /list (For å se hvor mange og hvem som er på serveren) /history (For å se siste 20 meldinger skrevet i chat) /share /unshare (For å dele dører med kompisene dine!) /pm (for å sende privat melding til en medspiller) /stats (For å se hvor mange du har drept) Og mye mer! Serveren var ny den 19 Januar 2014 så den er ikke "over bygd" så det er bare å komme å få seg en tomt! Hvis du er interessert i og prøve en kul server med aktive admins som ikke driver med admin abuses så er det bare å trykke "F1" i spillet for å åpne "Console", der skriver du: "net.connect 148.251.2.21:28055" og trykk enter! Vi ser fram til å se deg in game! (Trenger også flere admins når jeg føler jeg finner noen jeg kan stole på!) Fakta om serveren - Aktive admins - Airdrop skjer når det er 20+ på serveren - 50% Crafting time, så du bruker halvparten så lang tid på å lage ting. - PVP mode: On Endret 22. januar 2014 av Krisped Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå