svennand Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Halo (pc) fungerte fint en stund helt til jeg kom ett godt stykke, av en eller annen grunn så restarter maskina seg hver gang jeg trykker tab knappen (skifte våpen knapp) alle andre knapper funker, skiftet våpenknappen til X og når jeg trykker X så restarter maskina seg får en rask blåskjerm (det gjorde den med tab også) med masse tallkoder osv og så står det noe om ati3dxx.dll ???? har prøvd å innstallere nyeste driverne til radeon kortet og oppdatert directx men til ingen nytte??? noen som vet ka som kan være galt, eventuelt folk som har samme prob? prøvde å starte helt på begynnelsen igjen av spillet men da bare restarten maskina seg i loadinga... er bare ditte spillet som klikker slik, maskina har vært dånnstabil siden jeg bygde den så det skulle ikke være noe galt der, cpu'en er godt kjølt osv, men kan det være skjermkortet som går seg varmt??? har Ati radeon 9200 nonpro fra connect3d, det er bare utstyrt med en kjøleribbe og ikke vifte men det skulle ikke være noe problem for jeg har Termaltake XaserIII med 7 kabinett vifter i, med andre ord luftgjennomstrømning er der =) er skikkelig desp for ditta spillet var rett og slett rått!!!! Lenke til kommentar
svennand Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 har såtte på kjøleribber å alle brikkene på skjermkortet... det vil si thermaltake sine brikker som følger med minne heatspreaderene (microplex.no), kobberversjonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå