Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn: Gutt som stirrer konstant?

Anbefalte innlegg

Hei ! :)

Jeg har et par klasser sammen en fyr, og jeg tar han i å stirre på meg ganske ofte.

Ikke vanlig stirring, men rett inn i øynene mine. Han smiler ikke, blunker ikke. Ansiktet er helt uttrykksløs.Det har foregått i lang tid nå og det verste er at han ikke flytter blikket når jeg "tar han på fersken".

Først trodde jeg at jeg hadde smekken oppe eller noe sånt .. men nå kan jeg til og med se at han snur seg i retningen min og stirrer lenge mot meg.

Han er en typisk kjekkas, mange jenter som syns det.. vi er liksom ikke på samme liga.

Lurer på hvorfor han gjør dette, men mest av alt lurer jeg på hvorfor han ikke flytter blikket når jeg blikker han tilbake?

Ønsker gjerne svar fra dere menn der ute, gjerne kvinner også :)

Han synes vel du er fin da. Hva er problemet?

Problemet er at jeg er out of his league... Derfor lurte jeg lenge på hva han kunne se i meg, før jeg leste svarene deres her. Jeg vil ikke være den som tar initiativ først, når det tydeligvis er han som først ble interessert i meg.

Liker du at han gjør det? føles det litt bra? Liker du oppmersksomheten du får?

Høres ut som han er nysgjerrig på deg :)

Endret av -Twix-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei ! :)

Jeg har et par klasser sammen en fyr, og jeg tar han i å stirre på meg ganske ofte.

Ikke vanlig stirring, men rett inn i øynene mine. Han smiler ikke, blunker ikke. Ansiktet er helt uttrykksløs.Det har foregått i lang tid nå og det verste er at han ikke flytter blikket når jeg "tar han på fersken".

Først trodde jeg at jeg hadde smekken oppe eller noe sånt .. men nå kan jeg til og med se at han snur seg i retningen min og stirrer lenge mot meg.

Han er en typisk kjekkas, mange jenter som syns det.. vi er liksom ikke på samme liga.

Lurer på hvorfor han gjør dette, men mest av alt lurer jeg på hvorfor han ikke flytter blikket når jeg blikker han tilbake?

Ønsker gjerne svar fra dere menn der ute, gjerne kvinner også :)

Han synes vel du er fin da. Hva er problemet?

Problemet er at jeg er out of his league... Derfor lurte jeg lenge på hva han kunne se i meg, før jeg leste svarene deres her. Jeg vil ikke være den som tar initiativ først, når det tydeligvis er han som først ble interessert i meg.

Liker du at han gjør det? føles det litt bra? Liker du oppmersksomheten du får?

Høres ut som han er nysgjerrig på deg :)

Jeg syns det føltes bra i begynnelsen :wee: men nå blir jeg bare lei av at han ikke tar noe som helst på et videre nivå .. Dersom det er slik at han er interessert i meg, tror jeg faktisk han ikke tørr å prøve seg fordi jeg er utenlandsk (muslimsk bakgrunn). Kan det stemme, gutter? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...