Pettersenper Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Slikt er gøy, de fleste ser bort når du stirrer på dem. Men det å se utryksløs ut er ganske vanskelig. Jeg ser ganske uttrykksløs ut når jeg ikke konverserer med noen, og ikke uvanlig at jeg gjør det når jeg prater heller. Kanskje jeg er psykopat også? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Slikt er gøy, de fleste ser bort når du stirrer på dem. Men det å se utryksløs ut er ganske vanskelig. Jeg ser ganske uttrykksløs ut når jeg ikke konverserer med noen, og ikke uvanlig at jeg gjør det når jeg prater heller. Kanskje jeg er psykopat også? De aller fleste mennesker har psykopatiske trekk. Det er ingenting i veien med det. Lenke til kommentar
KarlChilders Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Gå bort til han og si bestemt og høyt nok til at flere rundt hører det; "kan du vennligst slutte å stirre, det er litt ubehagelig" samtidig som du gir han er litt sånn falsk smil. Da er du som har overtaket. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Gå bort til han og si bestemt og høyt nok til at flere rundt hører det; "kan du vennligst slutte å stirre, det er litt ubehagelig" samtidig som du gir han er litt sånn falsk smil. Da er du som har overtaket. Frem til han kontrer deg med - hva? tror du virkelig jeg sitter å ser på deg? jeez. Så virker du bare paranoid. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Gå bort til han og si bestemt og høyt nok til at flere rundt hører det; "kan du vennligst slutte å stirre, det er litt ubehagelig" samtidig som du gir han er litt sånn falsk smil. Da er du som har overtaket. Nei, da er du smålig og trist. Det "overtaket" du får da, er bare at du henger ut noen, for noe du tror at kanskje kan være tilfelle. Du får ingen fordeler av sånn adferd. Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Dette har du sikkert hørt før, TS, i lignende form. Jeg kjenner flere homofile, og har fått høre at veldig intens stirring visst nok skal være en måte flere av de 'sjekker' på. Endret 24. januar 2014 av Leif-Reidar Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Dette har du sikkert hørt før TS, i lignende form. Jeg kjenner flere homofile, og har fått høre at veldig intens stirring visst nok skal være en måte flere av de 'sjekker' på. Kanskje han tror TS er mann? Jeg vil generelt anbefale jenter å gå med mer avslørende klær for å unngå dette problemet. Gå bort til han og si bestemt og høyt nok til at flere rundt hører det; "kan du vennligst slutte å stirre, det er litt ubehagelig" samtidig som du gir han er litt sånn falsk smil. Da er du som har overtaket. Eller så kan du kidnappe familien hans og drive med litt god gammeldags utpressing, evt bare drepe han. Ærlig talt Childers. Om det er fjeset og ikke noe annet som blir stirret på er dette ganske ekkelt gjort. Type forsøk på å øke egen sosialverdi ved å stjele andres. 1 Lenke til kommentar
esmerf Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Dette har du sikkert hørt før, TS, i lignende form. Jeg kjenner flere homofile, og har fått høre at veldig intens stirring visst nok skal være en måte flere av de 'sjekker' på. Virker ikke som om det er mange jenter her i forumet, tror du missforstod Jeg er jente og han som stirrer er gutt =) Lenke til kommentar
KarlChilders Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Nei, da er du smålig og trist. Det "overtaket" du får da, er bare at du henger ut noen, for noe du tror at kanskje kan være tilfelle. Du får ingen fordeler av sånn adferd. Ok, det er mulig jeg mistolket trådstarter. Om det noe personen bare gjør ubevisst uten noe motiv så er det ganske råttent ja, gikk ut fra at det kanskje lå noe mer bak. Men det burde være ganske lett å lese om det ligger et "motiv" bak. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Haha, måtte le litt av denne tråden her Jeg gjorde det samme mot en jente da jeg var 12, hun gikk i klassen min. Steike så hot hun var. Stakkars jenta såg jo på meg med ett skikkelig "disgusted" ansiktsuttrykk etterhvert da, endte opp med at hun såg litt redd ut. Ble ikke noke mus på meg nei Endret 25. januar 2014 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
KarlChilders Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Ærlig talt Childers. Om det er fjeset og ikke noe annet som blir stirret på er dette ganske ekkelt gjort. Type forsøk på å øke egen sosialverdi ved å stjele andres. Tja, mitt motiv hadde ikke vært å øke egen sosialverdi, men snarere å la personen kjenne på ubehaget jeg kjenner av at vedkommende stirrer på meg, forutsatt at jeg var sikker på at motivene til denne fyren ikke var vennligsinnede, men så mangler jeg vel også noen sosiale skrupler. Nå ser jeg at trådstarter er en jente, da stiller det seg veldig annerledes. Var en litt forvirrende innledning fra TS. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Kan jeg spørre hvor gammel dere er TS? Syntes alder har en del å si her. Anonymous poster hash: c9867...cda Lenke til kommentar
esmerf Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Kan jeg spørre hvor gammel dere er TS? Syntes alder har en del å si her. Anonymous poster hash: c9867...cda Enig med deg, rart jeg har unnlatt å skrive det Vi er 18 år gamle begge to Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 @TS: Gå opp til han en gang. Smil pent. Blunk. Snu deg og gå vekk. Viss han virkelig ikkje utdøver noen følelser kan det være at han har de synlige tegnene til en psykopat. Men alle mennesker er psykopater til en viss grad. Bare at noen ser du det på og andre ikke. Selv slo jeg ut på overraskende mange etter jeg var ferdig i Forsvaret Psykopat er ikke en veldefinert lidelse. Og det er mangel på empati som er det man vanligvis assosierer med det, ikke manglende følelser generelt. /kverulering Lenke til kommentar
Teza Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Han liker deg og synes det er noe behagelig med deg som får han til å drømme seg bort.Reagerer derfor ikke når du legger merke til han, da han er et annet sted i tankene.Er neppe sex i tankene, er bare mentalt et bedre sted.Ta det som et kompliment 3 Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Gå å snakk med han og spør " jeg syns det virker som om du ser på meg " Hvis han sier nei, og ikke smiler - da er han en freak - kanskje en Dexter, det er rart at han ikke smiler- at han bare stirrer. kanskje han er en veldig selvsikker person, med det er rart å være 18 og stirre ,men ikke smile, ikke tenk det med liga, han kan virke som han er i et høyt liga, det eksisterer ikke. Alle liker personer utifra hva de selv foretrekker. Endret 13. februar 2014 av borion Lenke til kommentar
nacario Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Spør han direkte hvorfor han stirrer, problem solved. For meg høres det unaturlig å gjøre slik du beskriver, det at en stirrer på en annen av samme kjønn uten å reagere på syns-respons - med mindre det hele er en spøk fra hans side. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Spør han direkte hvorfor han stirrer, problem solved. For meg høres det unaturlig å gjøre slik du beskriver, det at en stirrer på en annen av samme kjønn uten å reagere på syns-respons - med mindre det hele er en spøk fra hans side. Var ikke ts jente? Jeg tror han er nysgjerrig på deg. Kanskje litt interessert også. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hei ! Jeg har et par klasser sammen en fyr, og jeg tar han i å stirre på meg ganske ofte. Ikke vanlig stirring, men rett inn i øynene mine. Han smiler ikke, blunker ikke. Ansiktet er helt uttrykksløs.Det har foregått i lang tid nå og det verste er at han ikke flytter blikket når jeg "tar han på fersken". Først trodde jeg at jeg hadde smekken oppe eller noe sånt .. men nå kan jeg til og med se at han snur seg i retningen min og stirrer lenge mot meg. Han er en typisk kjekkas, mange jenter som syns det.. vi er liksom ikke på samme liga. Lurer på hvorfor han gjør dette, men mest av alt lurer jeg på hvorfor han ikke flytter blikket når jeg blikker han tilbake? Ønsker gjerne svar fra dere menn der ute, gjerne kvinner også Han synes vel du er fin da. Hva er problemet? Lenke til kommentar
esmerf Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Hei ! Jeg har et par klasser sammen en fyr, og jeg tar han i å stirre på meg ganske ofte. Ikke vanlig stirring, men rett inn i øynene mine. Han smiler ikke, blunker ikke. Ansiktet er helt uttrykksløs.Det har foregått i lang tid nå og det verste er at han ikke flytter blikket når jeg "tar han på fersken". Først trodde jeg at jeg hadde smekken oppe eller noe sånt .. men nå kan jeg til og med se at han snur seg i retningen min og stirrer lenge mot meg. Han er en typisk kjekkas, mange jenter som syns det.. vi er liksom ikke på samme liga. Lurer på hvorfor han gjør dette, men mest av alt lurer jeg på hvorfor han ikke flytter blikket når jeg blikker han tilbake? Ønsker gjerne svar fra dere menn der ute, gjerne kvinner også Han synes vel du er fin da. Hva er problemet? Problemet er at jeg er out of his league... Derfor lurte jeg lenge på hva han kunne se i meg, før jeg leste svarene deres her. Jeg vil ikke være den som tar initiativ først, når det tydeligvis er han som først ble interessert i meg. Endret 15. februar 2014 av esmerf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå