Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn: Gutt som stirrer konstant?

Anbefalte innlegg

Hei !:)
Jeg har et par klasser sammen en fyr, og jeg tar han i å stirre på meg ganske ofte.

Ikke vanlig stirring, men rett inn i øynene mine. Han smiler ikke, blunker ikke. Ansiktet er helt uttrykksløs.Det har foregått i lang tid nå og det verste er at han ikke flytter blikket når jeg "tar han på fersken".

Først trodde jeg at jeg hadde smekken oppe eller noe sånt .. men nå kan jeg til og med se at han snur seg i retningen min og stirrer lenge mot meg.
Han er en typisk kjekkas, mange jenter som syns det.. vi er liksom ikke på samme liga.
Lurer på hvorfor han gjør dette, men mest av alt lurer jeg på hvorfor han ikke flytter blikket når jeg blikker han tilbake?
Ønsker gjerne svar fra dere menn der ute, gjerne kvinner også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Av og til stirrer jeg fordi jeg blir amazed, smiler ikke, fordi jeg må tenke, hvordan noe så vakkert kan eksistere.

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Mtp at han ikke flytter blikket når du ser tilbake så høres det ut som en slags dominanse greie. Prøv å stirr tilbake.

Regner med du tar denna utfrodringen? Neste gang han stirrer så skal du stirre tilbake, den som gir seg har tapt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han flytter ikke blikket når han blir tatt på fersken fordi han ikke synes det er flaut å bli tatt i å se på deg ettersom han mener det er ingen grunn til å bli flau over å se på deg --->God selvtillit og liker deg.

Dette er også helt standard. Gutter ser på jenter til de ser tilbake, og ser ikke vekk før jenta ser vekk, om de har den nødvendige selvtilliten. Jenter ser på gutter til de ser tilbake, og så ser de ned i bakken. Kanskje smiler beskjedent. Liker du bedre de guttene som stirrer på deg men ikke tør å ha blikkontakt? De som med en gang du ser tilbake kikker fort i bakken eller later som om de ser på noe annet?

Jeg vil tro at han ikke smiler fordi dere ikke er sammen og han ser deg bare i de få timene. Blikkkontakt varer heller ikke lenge, og om han er betatt er det ikke sikkert at han rekker å smile fordi han tenker på deg eller beundrer deg, ikke på at du faktisk står og ser tilbake.

Det jeg lurer på mest av alt er hva du tror han tenker når du har lang blikkkontakt med ham, og hvorfor du ikke har kontaktet denne kjekkasen som ikke bare en, men mange jenter synes er kjekk?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Mtp at han ikke flytter blikket når du ser tilbake så høres det ut som en slags dominanse greie. Prøv å stirr tilbake.

Takk for svar :) Hva mener du med "dominanse greie"? Prøver han å få meg til å få dårligere selvtillit eller noe sånt ? :p Jeg stirrer tilbake, men syns det blir kleint etter noen sekunder og ser bort ..

Lenke til kommentar

Han flytter ikke blikket når han blir tatt på fersken fordi han ikke synes det er flaut å bli tatt i å se på deg ettersom han mener det er ingen grunn til å bli flau over å se på deg --->God selvtillit og liker deg.

Dette er også helt standard. Gutter ser på jenter til de ser tilbake, og ser ikke vekk før jenta ser vekk, om de har den nødvendige selvtilliten. Jenter ser på gutter til de ser tilbake, og så ser de ned i bakken. Kanskje smiler beskjedent. Liker du bedre de guttene som stirrer på deg men ikke tør å ha blikkontakt? De som med en gang du ser tilbake kikker fort i bakken eller later som om de ser på noe annet?

Jeg vil tro at han ikke smiler fordi dere ikke er sammen og han ser deg bare i de få timene. Blikkkontakt varer heller ikke lenge, og om han er betatt er det ikke sikkert at han rekker å smile fordi han tenker på deg eller beundrer deg, ikke på at du faktisk står og ser tilbake.

Det jeg lurer på mest av alt er hva du tror han tenker når du har lang blikkkontakt med ham, og hvorfor du ikke har kontaktet denne kjekkasen som ikke bare en, men mange jenter synes er kjekk?

Takk for at du tok deg tid til å skrive såpass utfyllende svar :) Når det kommer til spørsmålet ditt, så er jeg av den mening at det er bedre at han ikke prøver å skjule at han ser på meg. Jeg har ikke tatt kontakt med denne "kjekkasen" nettopp fordi han er "kjekkas". Vet ikke åssen det står til på damefronten med fyren, men har overhørt mange av jentene si at han er "tilbakestående". Skal nevnes at vi er 18 år gamle begge to. For å være ærlig liker jeg at han stirrer, men syns det er litt frekt av han å ikke ta noe som helst kontakt når dette har foregått i over et år.. Og jeg er litt gammeldags av meg og syns det er gutten som skal ta kontakt først, dersom det er slik at han stirrer fordi han er "betatt" som du sa :p

o-COMING-OUT-OF-THE-CLOSET-facebook.jpg

Knock Knock here comes the cock.

:p

Lenke til kommentar

Tilbakestående på damefronten? Isåfall kan du jo hjelpe ham med litt erfaring.

Kanskje han ikke helt vet hvordan han skal ta kontakt.

Gammeldags sier du? På alle punkter, eller bare der det passer deg best? Som i menn skal kontakte først, mens damer skal slippe militæret, trenger ikke å lage mat, og jobber om det passer?

Lenke til kommentar

Tilbakestående på damefronten? Isåfall kan du jo hjelpe ham med litt erfaring.

Kanskje han ikke helt vet hvordan han skal ta kontakt.

Gammeldags sier du? På alle punkter, eller bare der det passer deg best? Som i menn skal kontakte først, mens damer skal slippe militæret, trenger ikke å lage mat, og jobber om det passer?

Takk for svar igjen :) Gammeldags i som at gutten skal ta kontakt først OG at jeg mer enn gjerne vil jobbe i en deltidsstilling senere for å få tid til å ta meg av barn og hus :)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke konfrontere han med det? Om du f.eks. sier "Har lagt merke til at du ser på meg. Ser du noe du liker?" tenker jeg at du enten a) vil gjøre han så flau at han slutter, kanskje til og med få en slags unnskyldning eller i det minste en forklaring, eller b) få bekreftelse på at ja, han liker deg faktisk, og derfra er jo ballen ganske i din banehalvdel.

I Bergen løser man slikt med tre enkle ord, "Ka e græien?". Konfrontasjon er uansett veien å gå mener jeg. Kan jo ikke gå rundt å stirre på hverandre i all evighet som om dere gjenskaper første halvdel av Twilight-filmen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei ! :)

Jeg har et par klasser sammen en fyr, og jeg tar han i å stirre på meg ganske ofte.

Ikke vanlig stirring, men rett inn i øynene mine. Han smiler ikke, blunker ikke. Ansiktet er helt uttrykksløs.Det har foregått i lang tid nå og det verste er at han ikke flytter blikket når jeg "tar han på fersken".

Først trodde jeg at jeg hadde smekken oppe eller noe sånt .. men nå kan jeg til og med se at han snur seg i retningen min og stirrer lenge mot meg.

Han er en typisk kjekkas, mange jenter som syns det.. vi er liksom ikke på samme liga.

Lurer på hvorfor han gjør dette, men mest av alt lurer jeg på hvorfor han ikke flytter blikket når jeg blikker han tilbake?

Ønsker gjerne svar fra dere menn der ute, gjerne kvinner også :)

Slikt er gøy, de fleste ser bort når du stirrer på dem. Men det å se utryksløs ut er ganske vanskelig. Viss du ser etter mikroskopiske bevegelser da gjerne rundt nasen burde du klare å avdekke hvorfor han gjør det. Viss han holder kontakten lenge etter du har oppdaget det stirr tilbake, viss du legger tungen rett bakom den nederste delen av leppen og puster med nasen klarer du nesten å isolere ansiktet så du ser omtrent like følelsesløs ut tilbake.

Viss han virkelig ikkje utdøver noen følelser kan det være at han har de synlige tegnene til en psykopat. Men alle mennesker er psykopater til en viss grad. Bare at noen ser du det på og andre ikke. Selv slo jeg ut på overraskende mange etter jeg var ferdig i Forsvaret :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...