Gå til innhold

Headset til trening og jobb


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg jobber aktivt på fiskebåt og da bruker vi stadig headset, når jeg er hjemme er det noe gaming, mye film og mye trening. Trenger virkelig et bra headset, noe jeg MÅ ha er at der må være funksjon som demper lyden utenfra, og i tilleg må det sitte godt på hodet, beveger meg veldig mye på jobben..

 

Noen tips?

 

Beats er jo interessant, men vet ikke hvilket som sitter best og demper støy utenfra.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke bare kjøpe deg noe enkle in-ear plug headset? Slikt som f.eks de for iPhone? Kjøp deg billig på eBay, har gjort det selv. Også kjøper du et litt dyrere med surround som du kan bruke hjemme til gaming, film etc..

Fins mennesker som ønsker et bedre lydbilde en hva du får av øreproppene til Apple, og ørepropper som følger med nykjøpte mobiler :)

Lenke til kommentar

 

Hvorfor ikke bare kjøpe deg noe enkle in-ear plug headset? Slikt som f.eks de for iPhone? Kjøp deg billig på eBay, har gjort det selv. Også kjøper du et litt dyrere med surround som du kan bruke hjemme til gaming, film etc..

Fins mennesker som ønsker et bedre lydbilde en hva du får av øreproppene til Apple, og ørepropper som følger med nykjøpte mobiler :)

 

Er ikke så værst lyd i Apple øre-plugg headset sjø. Bruker det både på jobb, buss og trening jeg, koblet til en iPhone 5s. Er verd eBay prisen ja(20kr ca). Tror ikke alle bryr seg om surround lyd, og high definition sound osvosvosv når man trener eller sitter på buss..

Lenke til kommentar

Ja, de er verdt 20 kr, men hva hjelper det om en ønsker noe bedre? Du har nok også rett i at ikke alle bryr seg så veldig om god lyd, men hva hjelper det når trådstarter er av de som faktisk bryr seg?

 

Surround er forresten kun for de som ikke bryr seg om lydkvalitet.

Beklager virkelig for at jeg prøver å hjelpe her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...