Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Jeg fikk nettopp en melding fra onecall. Hei. *Navn* har bestilt ditt mobilnummer over på One Calls nye abonnement for familie og venner. Ved overføring blir *Navn* eier av nummeret og blir fakturamottaker. Du mottar videre informasjon om overføringen per e-post/SMS. Velkommen til One Call. Jeg eller noen andre har ikke bestilt noe med one call, så jeg lurer på om det er noen som har tatt feil nummer. Hva tror dere? Jeg gjorde et 1881 søk på *Navn*. Det er bare en person i Norge som heter det. Skal jeg bare sende han en melding å høre? Endret 21. januar 2014 av Latias Navn fjernet. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Tastefeil hos OneCall, ring de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Tastefeil hos OneCall, ring de. Da får jeg høre med onecall i morgen. De har stengt nå. Må kanskje bruke mye mobildata nå som andre betaler?? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Ring OneCall i morgen, og forklar situasjonen. Ikke bruk masse data bare på trass. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå