p10 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg har en RiksTV-dekoder som kan kobles til internett via kabel for å få tilgang til diverse kanaler der. Problemet mitt er at det er langt fra TVen i stua til routeren på kontoret. RiksTV tilbyr Jensen RT 200HD trådløs nettbro for 300,- inkl frakt for tiden. Noen her som vet om noen andre alternativer? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Det finnes jo mange routere som kan brukes som klienter med tredjeparts firmware. Hva er det du ønsker å oppnå ved å velge noe annet enn RT2000HD? Lenke til kommentar
p10 Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Den har bare en lan-port. Tror dere det vil fungere å koble en router eller switch til denne porten for å få flere tilkoblinger, og eventuelt utvide wlan? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Det vet jeg ikke. Men du kan jo kjøpe en repeater med flere ethernetporter. F.eks Netgear WN2000RPT. Med den kan du utvide nettverket både med kabel og trådløs repeater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå