Hellfix Skrevet 21. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2014 Maskina ville ikke reagere, trudde det var HK, men hadde glemt å gi strøm til GPU Men jeg er redd for å koble feil, og vet ikke hvor og hvordan jeg skal koble strøm til den. Gjelder en Gigabyte Geforce GTX 780 ti 8+8 pin. 1. Det fulgte med to slike kabler med PSU Skal jeg bruke den ene og koble slik? 2. Eller skal jeg bruke begge og koble slik? 3. Eller skal jeg bruke de som fulgte med GPU, og skjøte på to kabler som kom med PSU? (de fargerike kablene fulgte med GPU) -Hvis jeg skal bruke de som fulgte med GPU, må de kobles på "PHERIFERAL & SATA" på PSU, 6 pin. -Hvis jeg kun bruker de som fulgte med PSU, må de kobles på den andre siden, "6+2 PSI-E & 4+4 CPU", 8 pin. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2014 Kjør alternativ 1, fungerer helt fint Lenke til kommentar
Hellfix Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2014 Hvis jeg bruker begge kablene, vil gpu få for mye volt/strøm? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 21. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2014 Nei. Koble to i gpu og to i psu. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå