Becks69 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hei.. har en ibm maskin med et hk som har intergrert et S3 skjermkort (som forøvrig suger)... Kan jeg sette inn et PCI skjermkort å bruke det? (må du bare deaktivere det gamle kortet i systemet?) Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 hmmm, hvis jeg hadde vært deg så ville jeg ikke gjort det. kjøp heller et nytt hovedkortcpu og annet som trengs. jeg hadde et integrert skjermkort i min gamle maskin, ikke gode erfaringer med det. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hei..har en ibm maskin med et hk som har intergrert et S3 skjermkort (som forøvrig suger)... Kan jeg sette inn et PCI skjermkort å bruke det? (må du bare deaktivere det gamle kortet i systemet?) Jepp, det kan du gjøre men har ikke du AGP port da ? integrert kort; disable i bios. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ja du kan sette inn et PCI kort og bare disable det integrerte skjermkortet. Det er sikkert en jumper på hovedkortet som må flyttes for å disable det. Har gjort det samme med en gammel maskin. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 det er snakk om en slags server maskin til meg selv, gidder ikke å kjøpe nytt hk. det er ikke agp port.. Men takk for info.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå